Uwolnij czas w swoim sklepie internetowym dzięki optymalizacji procesu realizacji zamówień

  • Uwolnij czas pracowników
  • Przekieruj działania swojego zespołu na działania generujące zyski
  • Zmniejsz koszty
  • Pozbądź się błędów ludzkich
  • Zarządzaj z łatwością sprzedażą wielokanałową
  • Zautomatyzuj komunikację handlową email i SMS
Pomogliśmy zaoszczędzić czas i pieniądze już
ponad 400 sklepom internetowym.
Zobacz jak wygląda proces wdrożenia
efektywnej automatyzacji z Implemo

Krok 1 – Audyt

Pierwszym krokiem jest audyt, dzięki któremu przeanalizujemy aktualne procesy, zweryfikujemy sprzęt, oprogramowanie oraz bazę towarów. W ciągu 1 dnia po audycie otrzymasz od nas wytyczne i listę koniecznych do wykonania działań przed kolejnym etapem.

Krok 2 – Projekt

Po przygotowaniu przez Klienta niezbędnego środowiska pracy, przystępujemy do projektowania procesów. Na tym etapie wdrożeniowiec Implemo zaprezentuje schemat
nowego systemu i szczegółowo omówi wszystkiego jego elementy, uwzględniając potrzeby Twojego sklepu i pojawiające się na etapie projektowania uwagi. Po akceptacji projektu
przechodzimy do kolejnego kroku.

Krok 3 – Wdrożenie

W tym kroku rozpoczynamy wdrożenie planowanych wcześniej procesów z wykorzystaniem BaseLinkera i innych towarzyszących mu programów. Przeprowadzamy wnikliwe testy poprawności
działania i obciążeniowe, aby wykluczyć możliwość występowania jakichkolwiek problemów czy błędów w działaniu systemu. Po pomyślnym wdrożeniu i testach, przekazujemy gotowe do użytku środowisko pracy.

Krok 4 – Onbording

Po wdrożeniu zapewniamy szkolenie z obsługi nowego systemu, które zostanie nagrane i udostępnione w razie konieczności wyszkolenia nowego pracownika lub przypomnienia sposobu działania panelu. Nasz wdrożeniowiec w pełni zaprezentuje pracę systemu oraz jego działanie.

Krok 5 – Wsparcie

Jesteśmy z Tobą po wdrożeniu i szkoleniach! Zapewniamy 14-dniowy support mailowy. W tym okresie służymy pomocą w sprawach dotyczących panelu, obsługi systemu lub ewentualnych trudności z jego działaniem.


Zdiagnozujemy kluczowe wyzwania i problemy w procesie obsługi zamówień. Zaprojektujemy system tak, aby udział ludzki w procesie był jak najmniejszy, szczególnie w przypadku monotonnych i powtarzalnych działań!
Dodatkowo zadbamy o konfigurację aplikacji z możliwością łatwej rozbudowy wraz z rozwojem Twojej firmy. Zadbamy też o uszczelnienie panelu BaseLinkera by wyeliminować potencjalne błędy ludzkie, a nasze instrukcje stanowiskowe pomogą w szkoleniu nowych pracowników.
Dodatkowe korzyści w cenie wdrożenia!
90 dniowy okres testowy BaseLinker – wartość do 1800 zł

Procesy których nie da się zautomatyzować staramy się maksymalnie zoptymalizować i uodpornić na błąd ludzki. W rezultacie skracamy do minimum czas potrzebny na realizację rutynowych zadań wykonywanych przez pracowników biurowych, magazynu i obsługi.

Kurs BaseLinker Master – wartość 1200 zł
Uzyskasz 12-miesięczny dostęp do szkolenia online BaseLinker Master. Kurs składa się z 10h materiałów wideo i zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące obsługi systemu BaseLinker. Przydatny do nauki czynności takich jak wystawianie ofert czy tworzenie produktów w magazynie.
Wdrożenie systemu Responso – wartość 1000 zł
Dzięki naszemu partnerowi Responso w cenie wdrożenia otrzymasz w prezencie konfigurację i integrację z BaseLinkerem systemu do obsługi komunikacji z klientem oraz zwrotów i reklamacji. Dodatkowo otrzymasz aż 4 miesiące okresu testowego w Responso.
Łącznie 4000 zł Z obsługą Implemo – 0 zł !!!
Ile kosztuje wdrożenie automatyzacji?
Naszymi klientami są zarówno małe firmy jak i duże spółki, a zakres usług dopasowujemy do potrzeb, dlatego też usługa optymalizacji procesu zamówień jest w zasięgu budżetu praktycznie każdej firmy. Co więcej, inwestycja w naszą usługę w 90% przypadków zwraca się w czasie krótszym niż kwartał.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Standardowo nasze usługi wykonujemy zdalnie, ale na specjalne życzenie możemy zorganizować wizytę wdrożeniowca w Twojej firmie na czas audytu i/lub prezentacji systemu i szkolenia. Szczegółowych informacji udzieli Twój opiekun handlowy.

Wdrożenie trwa 7 dni kalendarzowych, ale poprzedzone jest audytem oraz okresem przygotowawczym w czasie którego masz czas np. na zakup sprzętu i niezbędne modyfikacje bazy towarów. Więcej szczegółów znajdziesz w harmonogramie.

Pierwsza część – 40% kwoty za usługę – płatne do 7 dni od podpisania umowy. Druga część – 60% kwoty za usługę płatne do 7 dni przed terminem wdrożenia.

To zależy od aktualnej sytuacji w Twojej firmie. W ramach działań przedwdrożeniowych wykonamy dla Ciebie audyt, w wyniku którego otrzymasz od nas szczegółowe wytyczne co musisz zrobić, aby wdrożenie mogło się odbyć. Najczęściej zlecane przez nas działania to zakup sprzętu komputerowego i/lub modyfikacji bazy towarów.

Absolutnie nie! Nasze działania planujemy i organizujemy w taki sposób, aby Twoja firma nie musiała wyłączać/zamykać ofert sprzedaży. Jesteśmy świadomi, że takie działania bywają brzemienne w skutkach, dlatego poza skrajnymi przypadkami nie dopuszczamy do takich sytuacji.

Tak, nie są one w żadnym stopniu zablokowane, aczkolwiek nie rekomendujemy takich działań i nie odpowiadamy za ewentualne straty spowodowane działaniami użytkownika. Jeśli chcesz w pełni bezpiecznie dla działania systemu dokonać w nim zmian, polecamy naszą usługę wsparcia premium.

Wiemy jak ważne jest dla sprzedających bezpieczeństwo ich kont, dlatego w celu uniknięcia
jakichkolwiek problemów związanych z logowaniem na wiele kont z naszych komputerów,
konta Allegro podłączamy w trakcie połączenia zdalnego lub po krótkiej instrukcji połączenie zainicjujesz samodzielnie. Podłączenie konta Allegro do BaseLinkera to prosta czynność sprowadzająca się do kilku kliknięć.