Baza Wiedzy

Branding w e-commerce – budowanie marki w Internecie
|

Branding w e-commerce – budowanie marki w Internecie

Skuteczny branding w e-commerce to klucz do wyróżnienia się na tle setek podobnych marek. Budowanie rozpoznawalności i zaufania klientów online wymaga przemyślanej strategii i spójnych działań – od projektowania identyfikacji wizualnej, przez aktywność w mediach społecznościowych, aż po tworzenie pozytywnych…

Big data w e-commerce – analiza danych w sprzedaży online

Big data w e-commerce – analiza danych w sprzedaży online

Big data w e-commerce to zaawansowane rozwiązania pozwalające firmom prowadzącym sprzedaż online na analizę ogromnej ilości danych generowanych przez użytkowników. Analityka danych wspiera przedsiębiorstwa w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych, przewidywaniu trendów zakupowych oraz dostosowywaniu oferty…

Customer Lifetime Value (CLV) – jak obliczyć wartość klienta?
|

Customer Lifetime Value (CLV) – jak obliczyć wartość klienta?

Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga nie tylko koncentracji na bieżącej sprzedaży, ale przede wszystkim umiejętnego budowania długotrwałych relacji z klientami. Customer Lifetime Value (CLV) to ważny wskaźnik biznesowy, który precyzyjnie określa realną wartość, jaką każdy klient przynosi…