Szablony Dobierania Zamówień w BaseLinkerze

Szablony dobierania zamówień w Baselinker – co to jest i jak działa

Szybkie i sprawne zbieranie oraz pakowanie zamówień to wyzwanie, które dotyczy każdej firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową. Optymalizacja w tym obszarze ma duży wpływ na to, czy wszystkie zamówienia zostaną dostarczone w terminie. Każde narzędzie, które ułatwia lub przyspiesza codzienne zadania magazynowe, jest na wagę złota. Kilka dni temu BaseLinker rozszerzył funkcję dobierania zamówień, aby sprostać rosnącym potrzebom klientów w obszarze zarządzania procesami logistycznymi. W tym artykule przyjrzymy się bliżej nowym szablonom dobierania zamówień i pokażemy, w jaki sposób mogę one usprawnić Twój proces pakowania.

Jak stworzyć Szablony Dobierania Zamówień w BaseLinkerze

Dzięki nowej funkcji BaseLinkera możesz skorzystać z zaawansowanych rozwiązań, które ułatwią obsługę setek czy nawet tysięcy zamówień dziennie i to bez względu na to, czy jesteś dużym sprzedawcą, czy małym. Nawet w mniejszych firmach nowa funkcja przyspieszy proces pakowania i zwiększy jego bezpieczeństwo. Sprawdź, jakie możliwości otwierają się przed Twoją firmą!

Szablony Dobierania Zamówień w BaseLinkerze

Wielu użytkowników tworzyło skomplikowane systemy związane z przygotowaniem wysyłki. Nowy system szablonów dobierania został zaprojektowany, aby maksymalnie uprościć ten proces. Ogranicza konieczność tworzenia wielu statusów czy skomplikowanych akcji automatycznych, co przekłada się na redukcję błędów. Stwórz kilka szablonów dobierania, uwzględniając czynniki takie jak:

  • pracownicy,
  • liczba produktów w zamówieniu,
  • metoda wysyłki

i zoptymalizuj proces pakowania.

Profile pracownicze

Szablony dobierania zamówień mogą być przypisane do konkretnych pracowników, z możliwością blokady przed edycją. To pozwala na ścisłe zarządzanie priorytetami pracy zbieraczy i pakowaczy, zapewniając optymalne przygotowanie każdego zamówienia do wysyłki, bez ryzyka ingerencji osoby bez odpowiednich uprawnień. 

Kody kreskowe

Kody kreskowe odgrywają kluczową rolę w nowoczesnym zarządzaniu e-commerce. Szczególnie jeśli chodzi o lokalizacje — bez tego w dużych magazynach mógłby zapanować chaos. Tak samo jest z ustawieniami w BaseLinkerze. Każdy szablon posiada swój unikalny kod kreskowy, co pozwala na szybkie skanowanie i otrzymywanie listy kolejnych produktów do dobierania. To nie tylko przyspiesza proces, ale także ogranicza ryzyko pomyłek, ponieważ pracownicy magazynu mogą skupić się na pracy zamiast interakcji z komputerem.

Dobieranie ze względu na pole dodatkowe

Teraz możesz ustawić priorytet dobierania na podstawie danych wprowadzonych w polu dodatkowym. Stwórz numeryczne pole, np. „Priorytet dobierania”, i dostosuj je do danych w zamówieniu. To pozwoli na precyzyjne określenie kolejności zbierania zamówień, dostosowując proces do zmieniających się potrzeb. Ta opcja może np. wykorzystana do tego, jeśli są na magazynie np. stanowiska pakowania, w których pakuje się tylko ciężkie lub niestandardowe paczki. Opcji wykorzystania tej funkcji jest wiele, a wszystko zależy od Twojego magazynowego „workflow”.

Szablony Dobierania Zamówień w BaseLinkerze

Jeden produkt czy wiele?

Ostatnie trzy kryteria dobierania skupiają się na wielkości i statusach zamówień oraz sposobie dostawy. Wybieraj między zamówieniami jedno- i wieloproduktowymi, zarządzaj różnymi statusami zamówień, a także dostosuj kolejność pakowania do harmonogramu podjazdów kurierów. Świetnie sprawdzi się to w przypadku, kiedy zamówienia do systemu cały czas wpadają, jednak zbliża się godzina podjazdu najwcześniejszego kuriera po odbiór paczek. Magazynier po zeskanowaniu kodu kreskowego szablonu, który odpowiada za konkretnego przewoźnika, spowoduje, że paczki z wybraną formą dostawy będą teraz pakowane priorytetowo.

Szablony Dobierania Zamówień w BaseLinkerze

Podsumowanie

Dlaczego warto skorzystać z nowych szablonów dobierania zamówień w BaseLinkerze? Pełna personalizacja procesu, poprawa bezpieczeństwa, redukcja błędów, zwiększenie produktywności i oszczędność czasu – to tylko kilka z korzyści, jakie przynosi nowa funkcja. Sprawdź, jak dostosowanie procesu dobierania zamówień do indywidualnych potrzeb może przyspieszyć Twoją pracę i zwiększyć efektywność magazynu. Jeśli chciałbyś wypróbować BaseLinkera, to klikając tutaj możesz skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego.

Jeśli jednak potrzebujesz wsparcia – umów się z nami na bezpłatną konsultację, a sprawdzimy, w jaki sposób możemy przyspieszyć procesy w Twojej firmie.

Żródło: https://baselinker.com/pl-PL/blog/rozbudowane-zbieranie-zamowien-nowosc-w-asystencie-zbierania-i-pakowania/