9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

BaseLinker to narzędzie, które wiele osób dobrze zna i używa na co dzień do zarządzania sprzedażą online. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz na Allegro, eBayu, czy przez własny sklep internetowy, BaseLinker pomaga w organizacji i automatyzacji wielu procesów. A co, jeśli powiemy, że to narzędzie staje się jeszcze bardziej wszechstronne? Właśnie tak! BaseLinker nieustannie się rozwija, dodając nowe funkcje, które mają na celu usprawnienie Twojej codziennej pracy. W tym artykule przedstawimy Ci 9 funkcji w BaseLinkerze, które mogą znacząco usprawnić Twoją codzienną pracę.

1. Zbiorcza edycja wybranej sekcji opisu na Allegro

Jeśli sprzedajesz na Allegro, na pewno docenisz możliwość zbiorczej edycji sekcji opisu w aukcjach. Dzięki tej funkcji nie musisz już zmieniać całego opisu produktu, jeśli chcesz wprowadzić tylko niewielką modyfikację. Wystarczy użyć tagu [section1], aby zmiany pojawiły się tylko w wybranej sekcji. To ogromna oszczędność czasu, zwłaszcza gdy przed tobą setki aukcji do zmiany.

Jak to zrobić?

  1. Zaznacz produkty, w których chcesz wprowadzić zmiany.
  2. Wejdź w Operacje na produktach (konfigurator).
  3. Wybierz opcję „Zmień pole tekstowe/dodatkowe” i ustaw wybraną wartość poprzedzoną tagiem np. [section2].
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Ta funkcja pozwala na łatwe wprowadzanie zmian, bez konieczności edytowania całego opisu. Możesz dodać informacje na początku lub końcu sekcji, co daje Ci pełną kontrolę nad wprowadzaniem zmian.

2. Rabatowanie zamówienia na przycisk

Kolejną nowością jest możliwość ustawienia rabatów, które możesz przypisać do zdarzenia własnego. To zdarzenie można wywołać automatyczną akcją lub przyciskiem na karcie zamówienia. Jest to idealne rozwiązanie dla tych, którzy wprowadzają zamówienia ręcznie, np. telefonicznie, lub obsługują zamówienia, które nie trafiły do BaseLinkera kanałami innymi niż e-commerce.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Dzięki tej funkcji zyskujesz większą kontrolę nad polityką rabatową. Wszystkie przyznane rabaty są widoczne w logach, co jest szczególnie przydatne, gdy masz kilku pracowników wprowadzających zamówienia. To również sposób na szybkie reagowanie na potrzeby klientów, oferując im spersonalizowane rabaty.

3. Zdjęcie na karcie zwrotu

Każdy, kto prowadzi sprzedaż online, wie, jak ważne jest dokumentowanie zwrotów. Nowa funkcja BaseLinkera pozwala na wykonanie zdjęcia paczki na karcie zwrotu, podobnie jak podczas pakowania zamówień. Możesz to zrobić za pomocą skrótu klawiszowego, co znacznie przyspiesza cały proces.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Dzięki tej opcji zawsze będziesz miał dowód na stan paczki w momencie jej przyjęcia. To ułatwia i przyspiesza dalsze procesy reklamacyjne, co jest nieocenione w przypadku spornych sytuacji z klientami.

4. Problematyczny klient

Od jakiegoś czasu Allegro nie pozwala na dodawanie klientów do tzw. „czarnej listy”. BaseLinker oferuje jednak alternatywę w postaci automatycznej akcji, która umożliwia oznaczenie problematycznych klientów. Możesz dodać login klienta, gdy zajdzie taka potrzeba, a system automatycznie oznaczy zamówienie gwiazdką i doda informację w polu dodatkowym.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Chociaż takie zamówienie musisz zrealizować, osoba przygotowująca paczkę będzie mogła dokładniej monitorować cały proces, a nawet skontaktować się z klientem przed wysyłką. To proste rozwiązanie może zapobiec wielu problemom.

5. Możliwość blokowania podjazdu kuriera

Wielu z Was z pewnością ucieszy fakt, że teraz w BaseLinkerze można zablokować podjazd kuriera dla danych przesyłek, jeśli ilość paczek jest mniejsza niż wymagane minimum dla darmowego podjazdu. To kolejna funkcja, która pozwala oszczędzać czas i pieniądze.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Wystarczy, że wybierzesz opcję „Zablokuj zlecenie podjazdu” podczas tworzenia reguł automatycznego zamawiania kuriera. To proste rozwiązanie, które zapobiega niepotrzebnym kosztom.

6. Tagi i gwiazdki w akcjach automatycznych

BaseLinker wprowadził także możliwość wyzwalania automatycznych akcji za pomocą tagów lub gwiazdek. To narzędzie daje ogromne możliwości personalizacji procesów magazynowych. Możesz np. oznaczyć czerwoną gwiazdką wybrany produkt, co automatycznie przypisze do niego odpowiednie tagi, takie jak „promocja”.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Tagi są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystane na wiele różnych sposobów, co czyni zarządzanie magazynem jeszcze bardziej efektywnym. To idealne narzędzie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad procesami zachodzącymi w magazynie.

7. Lokalizacje w BaseLinkerze

Od teraz możesz przypisać lokalizację do każdego produktu w magazynie BaseLinkera. To opcja, na którą wielu użytkowników czekało od dawna. Dzięki niej zarządzanie magazynem staje się jeszcze prostsze.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Lokalizacja może być wyświetlana obok produktu lub na liście zbierania. Możesz włączyć lub wyłączyć jej widoczność według potrzeb, co daje Ci pełną elastyczność. To świetne rozwiązanie, które pozwala na szybkie i precyzyjne zbieranie produktów.

8. Produkt z wagą

Nowa funkcja „produkt z wagą” pozwala na automatyczne wyłapywanie zamówień zawierających produkty o określonej wadze. Dzięki temu możesz skierować te zamówienia do odpowiedniego stanowiska na magazynie lub do odpowiedniej osoby.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

To rozwiązanie pozwala na łatwiejsze i szybsze zarządzanie zamówieniami, szczególnie tymi, które wymagają specjalnej obsługi. Dzięki tej funkcji, zyskujesz pewność, że każde zamówienie trafi tam, gdzie powinno.

9. Przyciski na karcie zamówienia

BaseLinker wprowadził możliwość wywoływania zdarzeń własnych z poziomu karty zamówienia. Teraz klient może kliknąć przycisk, który wywoła przypisaną akcję automatyczną i wyświetli wcześniej ustawiony komunikat z potwierdzeniem wyboru.

Jak to zrobić?

  1. Utwórz zdarzenia własne i przypisz je do odpowiednich akcji automatycznych.
  2. Wybierz zdarzenie w zależności od statusu, które ma się pojawić na karcie zamówienia.
  3. Klient może teraz wybrać przycisk, który wywoła akcję automatyczną.

To rozwiązanie otwiera nowe możliwości i pozwala na jeszcze szybszą obsługę zamówień, co przekłada się na większą satysfakcję klientów.

9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę
9 funkcji BaseLinkera usprawniających codzienną pracę

Podsumowanie

BaseLinker nieustannie się rozwija, wprowadzając nowe funkcje, które mają na celu ułatwienie Twojej codziennej pracy. Niezależnie od tego, czy zarządzasz sprzedażą na dużą skalę, czy prowadzisz mały sklep, wykorzystanie kilku z tych opcji na pewno pozwoli Ci odblokować czas. Od zbiorczej edycji opisów na Allegro, przez rabaty na przycisk, po zaawansowane zarządzanie lokalizacjami w magazynie – BaseLinker oferuje narzędzia, które dostosowują się do Twoich potrzeb. 

Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrożeniu BaseLinkera w swojej firmie, to zapraszamy na bezpłatną i niezobowiązującą konsultację, dzięki której ktoś z zespołu podpowie jak jeszcze bardziej można zoptymalizować lub przyspieszyć swój bizes.