Wdrożenia
Obsługa zamówień OMS
IDEAerp
System IDEAerp dla e-commerce pozwala na znaczące zminimalizowanie czasu potrzebnego na obsługę zamówień.

Sellasist
Nowoczesny menadżer sprzedaży internetowej, który w prosty sposób ułatwia zarządzanie całym asortymentem i sprzedażą na wielu platformach.

Apilo
Apilo to nie tylko menadżer zamówień, ale rozbudowany system integrujący wszystkie aspekty sprzedaży online.

xSale
xSale oferuje ponad 30 gotowych integracji z popularnymi systemami eCommerce, ERP, firmami kurierskimi i marketplace’ami. Umożliwia automatyczne generowanie etykiet i dokumentów magazynowych.
Linker Cloud
Wszechstronna platforma, która łączy zarządzanie zamówieniami, magazynem i logistyką w jednym miejscu. Idealna dla biznesów e-commerce, hurtowych dystrybutorów oraz operatorów 3PL.

easySales
Automatyzacja procesów, łatwość integracji i międzynarodowy zasięg sprawiają, że zarządzanie sprzedażą jeszcze nigdy nie było tak proste i efektywne!

Baselinker
Zaawansowane narzędzie do zarządzania e-commerce, które integruje różne kanały sprzedaży w jednym miejscu.
Obsługa zamówień WMS

EasyStorage
System usprawniający i koordynujący wszystkie procesy realizowane w magazynach

Sellasist
Nowoczesny menadżer sprzedaży internetowej, który w prosty sposób ułatwia zarządzanie całym asortymentem i sprzedażą na wielu platformach.
IDEAerp
System IDEAerp dla e-commerce pozwala na znaczące zminimalizowanie czasu potrzebnego na obsługę zamówień.

xSale
xSale oferuje ponad 30 gotowych integracji z popularnymi systemami eCommerce, ERP, firmami kurierskimi i marketplace’ami. Umożliwia automatyczne generowanie etykiet i dokumentów magazynowych.
Linker Cloud
Wszechstronna platforma, która łączy zarządzanie zamówieniami, magazynem i logistyką w jednym miejscu. Idealna dla biznesów e-commerce, hurtowych dystrybutorów oraz operatorów 3PL.
Zarządzanie przedsiębiorstwem, fakturowanie (ERP)

Iluo
Nowoczesne programy dla firm wspierające zarządzanie w takich aspektach jak zakup, sprzedaż (stacjonarna i internetowa)

Subiekt GT
Subiekt GT to nowoczesne narzędzie sprzedażowe dla różnego rodzaju firm, wspierające obsługę działu handlowego, sklepów, punktów usługowych i innych branż.

Subiekt Nexo Pro
Narzędzie, które efektywnie wspomaga zarządzanie działem handlowym, sklepami, punktami usługowymi i wieloma innymi sektorami biznesu.

Fakturownia
Fakturownia umożliwia wystawienie faktur w sposób jasny i zrozumiały, nawet dla kogoś, kto nigdy tego wcześniej nie robił.
IDEAerp
System IDEAerp dla e-commerce pozwala na znaczące zminimalizowanie czasu potrzebnego na obsługę zamówień.
Komunikacja z klientem i obsługa zwrotów (CRM, RMA)
Pipedrive
To intuicyjny CRM, który pozwala śledzić lejek sprzedaży, zarządzać szansami sprzedaży przy pomocy sztucznej inteligencji, automatyzować procesy i optymalizować działania.
Zencal
Zencal to zaawansowany system rezerwacji online, który działa jak Twoja wirtualna recepcja. Zarządzaj spotkaniami, podczas gdy Ty koncentrujesz się na obsłudze swoich klientów.

Bitrix24
Zarządzanie zespołem i sprzedażą w jednym miejscu. Integrująca wszystkie Twoje procesy biznesowe, umożliwia precyzyjne i skuteczne kierowanie nimi.

Responso
Efektywna komunikacja z klientem przekłada się na większą sprzedaż. A dzięki Responso Twoja obsługa klienta będzie wydajna, jak nigdy dotąd!

Obsługa zwrotów i reklamacji.
Zwroteo
System automatycznie łączy pracę magazyniera z pracą pracownika obsługi klienta.
Integratory

SellIntegro
SellIntegro to platforma automatyzująca codzienne zadania pracowników i obsługę magazynu w Twoim sklepie.

Elte-s
ELTE-S BaseLinker Sync to zaawansowane narzędzie, które łączy platformy e-commerce z systemami Comarch ERP Optima i XL. Automatyzuj procesy, oszczędzaj czas i eliminuj błędy
no-code



Airtable
Airtable łączy zespoły, dane oraz procesy biznesowe, zapewniając dostęp do najaktualniejszych informacji z dowolnego miejsca.

Notion
Zaawansowane narzędzie do zarządzania treścią, które wykorzystuje bazy danych do śledzenia różnych typów notatek i dokumentów.
n8n
To wszechstronne narzędzie do automatyzacji, które łączy prostotę obsługi z zaawansowanymi możliwościami. Możesz tworzyć dynamiczne przepływy pracy, integrować aplikacje i korzystać z automatyzacji.
IFTTT
To platforma, która łączy i automatyzuje ponad 900 aplikacji, zwiększając Twoją efektywność zarówno w pracy, jak i w domu.
NocoDB
to otwarte oprogramowanie no-code, które przekształca tradycyjne bazy danych w intuicyjne arkusze kalkulacyjne. Dzięki różnorodnym widokom, integracjom i automatyzacjom, Twoje dane staną się bardziej dostępne.
Activepieces
To platforma do automatyzacji procesów, wspierająca wykorzystanie AI w firmach. Intuicyjny interfejs i elastyczność sprawiają, że Activepieces jest idealnym rozwiązaniem dla biznesu niezależnie od branży.
Inne aplikacje


Todoist
Mnóstwo zadań, tylko jedna aplikacja. Przestrzenie robocze zapewniają miejsce dla Twoich zadań osobistych, zawodowych oraz pracy w zespole.

FastBots
Utwórz w pełni zautomatyzowanego chatbota AI, który pomoże Tobie lub Twoim klientom uzyskać szybkie odpowiedzi na zadane pytanie.

Skanujfakture.pl
Rozwiązanie umożliwiające zwiększenie efektywności procesu wprowadzania faktur do systemu księgowego poprzez automatyczne ekstrahowanie danych z obrazów dokumentów.
