fbpx

Prestashop – automatyzacja sprzedaży – Baselinker

Prestashop – automatyzacja sprzedaży – Baselinker

Prestashop to najpopularniejszy silnik sklepowy, jest on proponowany klientom przez większość agencji w Polsce. Dzięki temu, że Prestashop jest oparty o licencję Open Source, możemy do niego znaleźć wiele dodatków, a jego funkcjonalności są ograniczone jedynie wyobraźnią twórców i programistów. Niesie to za sobą jednak pewne konsekwencje, ponieważ każdy z tych dodatków kosztuje, niekiedy nawet kilkaset złotych.

implemo_icon10

Prestashop – proces sprzedaży

Tworząc sklep oparty o technologię Prestashop, warto mieć na uwadze jego integrację z naszymi obecnymi systemami takimi, jak programy klasy ERP czy programy do nadawania etykiet poszczególnych firm kurierskich. Konieczne może być też odpowiednie połączenie z marketplace’ami takimi, jak Allegro, Amazon czy eBay. 

Gdyby zebrać te wszystkie wtyczki i policzyć ich wartość, możemy się liczyć z wydatkiem co najmniej kilku tysięcy złotych, Dodatkowo trzeba pamiętać o tym, że te wtyczki często są płatne w ujęciu rocznym, gdyż należy je ciągle aktualizować ze względu na zmiany pojawiające się na konkretnych platformach. Dodatkowym kosztem jest też instalacja dodatków. 

Kolejną rzeczą, o której musimy pamiętać jest to, w jaki sposób realizowane będą zamówienia przy użyciu silnika sklepowego. Procesy te są bardzo konfigurowalne, aczkolwiek ograniczone, przez co możemy niemiło się zaskoczyć, kiedy będziemy musieli poświęcić więcej czasu na realizację zamówień, niż byśmy sobie tego życzyli.

Ostatnim, aczkolwiek bardzo ważnym elementem, jest ewentualne wystawianie dokumentów sprzedażowych w czasie realizacji zamówień. W naszym kraju bardzo mocno i często zmieniają się podstawy prawne i aspekty związane z podatkami, a także to, co mamy umieszczać na dokumentach, a czego nie. Dlatego tu również często potrzebny jest dodatek lub wtyczka, która tak, jak poprzednie musi być aktualizowana na bieżąco.

Prestashop – automatyzacja Baselinker

Co zrobić, aby pomniejszyć ten koszt oraz zabezpieczyć się przed zmianami, które wprowadzają dostawcy oprogramowania? Warto wyposażyć się w jedną potężną integrację, w której twórcy będą dbali o aktualność wszystkich powyższych aspektów. Może nam do tego posłużyć BaseLinker, który ma w sobie funkcje programu księgowego, magazynowego, ma też połączenie ze wszystkimi znanymi marketplace’ami oraz firmami kurierskimi. Dodatkowo, jest to narzędzie, które pozwala w bardzo szerokim zakresie zautomatyzować proces obsługi zamówień, dzięki czemu Ty i Twoi pracownicy będziecie o wiele mniej czasu poświęcać na papierową, niepotrzebną pracę, a czynności takie jak drukowanie paragonów, wysyłanie maili do klientów, nadawanie etykiet kurierskich, drukowanie ich oraz inne elementy realizacji zamówień będą działy się w tle.

Nasza firma specjalizuje się w projektowaniu procesów realizacji zamówień w systemie BaseLinker, dzięki nam oszczędzisz setki godzin każdego miesiąca, a obsługa zamówień będzie czystą przyjemnością. Pomożemy również połączyć BaseLinker a twoim sklepem internetowym PrestaShop.

Zapraszamy do kontaktu Jeśli jesteś zainteresowany takim wdrożeniem, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby.

Zapisz się i bądź na bieżąco!

Newsletter