Naucz się jak automatyzować obsługę sprzedaży za pomocą Baselinkera i zacznij oszczędzać czas.

Chcesz poznać dobrze panel Baselinkera, aby wykorzystać maksimum jego możliwości?
Sprawdź nasz kurs Baselinker!

Dobrze skonfigurowany panel Baselinkera daje niesamowite możliwości i pozwala oszczędzić mnóstwo czasu… i pieniędzy.
Możesz automatyzować czynności, które na co dzień pożerają cenny czas – zarówno Twój jak i Twoich pracowników. Automatyczne drukowanie etykiet, paragonów i faktur, szybka i precyzyjna komunikacja z klientem. Tego wszystkiego możesz nauczyć się z moim kursem Baselinkera!

Jak to zrobić?

Dla kogo jest kurs Baselinkera

Sprzedawców na Allegro

prowadzących biznesy jednoosobowe, którzy chcą uwolnić część swojego czasu wdrażając samodzielnie oprogramowanie Baselinker w swojej firmie.

Pracowników działów e-commerce

osób, które chciałby poszerzyć swoje kompetencje i chcą znać wszystkie zakamarki systemu Baselinker. Pracodawcy (obecni oraz potencjalni) na rynku e-commerce na pewno docenią umiejętności związane z Baselinkerem.

Właścicieli większych biznesów

aby po wdrożeniu Baselinkera w swojej firmie, byli na bieżąco z używanym narzędziem lub do szkolenia nowych pracowników.

Początkujących i doświadczonych

początkujących, którzy chcą opanować wreszcie panel i logikę Baselinkera, ale również i doświadczonych, którzy czują, że potrzebują uporządkować swoją wiedzę oraz ułożyć proces realizacji zamówień i wystawiania ofert przy pomocy Baselinkera.

Widzisz się na tej liście?
lub potrzebujesz indywidualnej oferty?

Widzisz na tej liście siebie?

W takim razie sięgnij po kurs Baselinkera!

Baselinker – co zawiera kurs?

  • ponad 10 godzin materiałów
  • 6 modułów szkoleniowych
  • informacje o najnowszych zmianach w BaseLinkerze (Nowy magazyn, nowy asystent pakowania)
  • wiedzę o Baselinkerze krok po kroku

Zawartość kursu

Celem mojego kursu Baselinkera jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat obsługi tego systemu. Zaczynam od podstaw, omawiam system i uczę konfiguracji.

Ciekawe materiały znajdą też dla siebie osoby bardziej zaawansowane, ponieważ pokazuję jak optymalnie wykorzystać opcje dostępne w Baselinkerze.

Kurs podzieliłem na 6 modułów których omówienie znajdziesz poniżej, treść zawarta w opracowaniu dotyczy jedynie kursu w wariancie Standard.

(Kliknij w moduł, aby poznać zawartość

Przydatne, jeśli jeszcze nie znasz wszystkich możliwości zakamarków panelu tego potężnego narzędzia. Skupiam się tutaj na tym „co gdzie jest” i omawiam ogólnie poszczególne moduły. Moduł ten jest w pełni Bezpłatny, a w ostatniej lekcji będziesz mógł pobrać checklistę dzięki której łatwiej skonfigurujesz swojego BaseLinkera.

Lekcje:

  1. Lekcja powitalna
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Baza wiedzy
  11. Jak używać baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  12. Plan działania po założeniu konta w BaseLinker

tej części wskażę jak prawidłowo skonfigurować poszczególne wtyczki, omówię dokładnie najmniejsze szczegóły ich funkcji, tak aby uniknąć niektórych niepożądanych efektów przy wdrożeniu.

W tej części kursu przygotowałem następujące lekcje:

  1. Integracja z Allegro – skrót informacji, podłączenie konta
  2. Integracje – Kurierzy – Możliwości wtyczek kurierskich
  3. Integracje – Kurierzy – Śledzenie nadanych przesyłek
  4. Integracje – Kurierzy – kurier inPost
  5. Integracje – Kurierzy – Paczkomaty
  6. Integracje – Kurierzy – DPD
  7. Integracje – Kurierzy – Wysyłam z Allegro
  8. Integracje – Sklepy – Ogólne zasady działania modułów sklepowych
  9. Integracje – Sklepy – WooCommerce
  10. Integracje – Sklepy – prestashop + eksport produktów z BL do presta z pliku csv
  11. Integracje – Sklepy – IdoSell + eksport produktów z magazynu BL do sklepu
  12. Integracje – Sklepy – Chcesz zobaczyć instalajcę i szczegóły swojego sklepu?
  13. Integracje z hurtowniami – przykład zastosowania
  14. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  15. Integracje – Drukarki – Print node
  16. Integracje – Księgowość – Fakturownia
  17. Integracje – Sellpander – Stany magazynowe fakturownia
  18. Integracje ERP – Ogólne omówienie wtyczek do ERP (Nie zawiera żadnej konfiguracji)
  19. Pozostałe integracje – Slack
  20. Pozostałe integracje – SMS plus BONUS – 500 SMS od SerwerSMS
  21. Pozostałe integracje – połączenie z drukarką fiskalną
  22. Pozostałe integracje – Google Drive Backup

Jeżeli Twojej wtyczki lub integracji nie ma na liście, to mogę ją dla Ciebie dograć zupełnie BEZPŁATNIE!, udostępnij mi jedynie swój panel i wyraź zgodę się na udostępnienie video z Twojego panelu w kursie. Przy okazji, będziesz miał skonfigurowaną wtyczkę u siebie ????

W tym module w wyczerpujący sposób opowiem o funkcjach i możliwościach nowego magazynu BaseLinker. Dowiesz się jak go skonfigurować, jak zsynchronizować stany magazynowe i ceny z poszczególnych magazynów do sklepów, marketplace’ów. Omówimy również import i eksport towarów, obieg dokumentów, działanie lokalizacji.

W tym module obejrzysz lekcje:

  1. Czy warto przejść na nowy magazyn, jeśli obecnie mam stary magazyn?
  2. Omówienie działania, terminologii i elementów managera produktów
  3. Scenariusze konfiguracji
  4. Lista produktów – omówienie zakładki
  5. Lista produktów – filtrowanie
  6. Produkty – karta produktu
  7. Produkty – warianty
  8. Produkty – dodawanie produktów, szkic
  9. Produkty – Katalogi
  10. Produkty – Grupy cenowe
  11. Produkty – Kategorie
  12. Produkty – Dostawcy, producenci
  13. Produkty – opis, zdjęcia, publikacje
  14. Produkty – pola dodatkowe
  15. Produkty – cena zakupu
  16. Produkty – Magazyny, lokalizacja, stan
  17. Powiązania produktów
  18. Zestawy produktów
  19. Import produktów – omówienie
  20. Import produktów – Import produktów z pliku CSV lub XML
  21. Import produktów – Import produktów ze sklepu lub z hurtowni oraz z ERP
  22. Import produktów – Import ofert marketplace wraz z opcją tworzenia produktów w Katalogu BaseLinker
  23. Import produktów – Aktualizacja produktów w Katalogu BaseLinker na podstawie ofert Allegro
  24. Eksport produktów – Eksport bezpośredni do sklepu
  25. Eksport produktów – Eksport do pliku w formacie sklepu
  26. Eksport produktów – Eksporty własne – omówienie, modyfikacja tagów
  27. Eksport produktów – Eksporty własne – CSV
  28. Eksport produktów – Eksporty własne – PDF
  29. Eksport produktów – Eksporty własne – XML
  30. Dokumenty magazynowe – ścisła kontrola magazynu
  31. Dokumenty magazynowe – dokumenty magazynowe
  32. Dokumenty magazynowe – ręczne tworzenie dokumentów
  33. Dokumenty magazynowe – automatyczne tworzenie dokumentów, realizacja zamówienia
  34. Dokumenty magazynowe – edycja dokumentów
  35. Dokumenty magazynowe – Dostawy
  36. Dokumenty magazynowe – inwentaryzacja
  37. Magazynowe akcje automatyczne
  38. MAA – przykłady zastosowań

Dzięki BaseLinkerowi wystawianie ofert na Allegro jest prostsze niż kiedykolwiek, a zarządzanie nimi to sama przyjemność. W tym module omówię szczegółowo sposoby użycia integracji z Allegro.

  1. Konfiguracja konta
  2. Ustawienia globalne
  3. Kategorie i parametry
  4. Szablony
  5. powiązania szablonów, cenników, kategorii
  6. Import i eksport aukcji
  7. Wystawianie aukcji
  8. Zarządzanie aukcjami – omówienie
  9. Zarządzanie aukcjami – Zakładka operacje na aukcjach

To najobszerniejsza część kursu. Omawiam tutaj następujące zagadnienia:

  • Konfiguracja modułu zamówień
  • Omówienie szczegółowe poszczególnych elementów menu
  • Opis działania nowego modułu pakownia
  • Jak skonfigurować wydruki?
  • Jak organizować statusy?
  • Jak używać zakładki statystyki?
  • Jak działają automatyczne akcje?
  • Jak unikać błędów w tworzeniu akcji?
  • Przykładowe automatyczne akcje które musisz wykorzystać!

Dokładny spis lekcji:

  1. Wstęp do managera zamówień
  2. Lista zamówień – omówienie
  3. Lista zamówień – czynności masowe
  4. Lista zamówień – wyszukiwanie
  5. Karta zamówienia – omówienie
  6. Karta zamówienia – Produkty w zamówieniu
  7. Karta zamówienia – Informacje o zamówieniu
  8. Karta zamówienia – Wystawianie faktur, paragonów i korekt
  9. Karta zamówienia – Informacje o kupującym, wiadomości
  10. Karta zamówienia – Nadawanie przesyłek
  11. Karta zamówienia – Historia i informacje dodatkowe
  12. Statusy zamówień – tworzenie, grupy, omówienie
  13. Moduł faktury/paragony – omówienie możliwości
  14. Moduł faktury/paragony – konfiguracja
  15. Moduł faktury/paragony – edycja i korekta faktur
  16. Moduł faktury/paragony – raporty, plik JPK, eksporty
  17. Moduł Statystyk
  18. Wydruki i eksporty – omówienie
  19. Wydruki i eksporty – rodzaje wydruków
  20. Wydruki i eksporty – sekcje i tagi, modyfikatory tagów i tagi ustawień
  21. Wydruki i eksporty – przykład eksportu CSV
  22. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – formularz zwrotu dla klienta
  23. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta zastępcza
  24. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta – odbiór osobisty
  25. Wydruki i eksporty – wydruk stały – taki sam dla każdego zamówienia
  26. Komunikacja – konta e-mail, szablony e-mail, wiadomości SMS
  27. Import przelewów
  28. Asystent Pakowania – omówienie
  29. Asystent Pakowania – ustawienia
  30. Asystent Pakowania – Koszyki
  31. Asystent Pakowania – Stanowiska Pakowania
  32. Asystent Pakowania – Kartony
  33. Asystent Pakowania – Zbieranie
  34. Asystent Pakowania – Pakowanie
  35. Archiwum zamówień
  36. Ustawienia menedżera zamówień
  37. Profile pracowników – dobre praktyki
  38. Strona informacyjna – omówienie, podstawowa konfiguracja
  39. Strona informacyjna – własne style CSS, własna domena
  40. Automatyczne akcje – Czym są automatyczne akcje?
  41. Automatyczne akcje – Jak działają automatyczne akcje – omówienie logiki działania
  42. Automatyczne akcje – Zdarzenia
  43. Automatyczne akcje – Warunki
  44. Automatyczne akcje – Akcje
  45. Automatyczne akcje – Grupy akcji
  46. Automatyczne akcje – Klawiatura do akcji automatycznych
  47. Automatyczne akcje – Dobre praktyki
  48. Automatyczne akcje – podstawowe akcje automatyczne
  49. Automatyczne akcje – Najczęstsze błędy w konfiguracji automatycznych akcji
  50. Automatyczne akcje – Nadawanie i drukowanie etykiet, automatyczne wykrywanie sposobu wysyłki
  51. Automatyczne akcje – Przykład sposobu pakowania odbiorów osobistych

Końcowa, zaawansowana część kursu.
Omawiam tutaj wdrożenie w BaseLinkerze od konfiguracji wtyczek, przez wysłanie zamówienia, aż do wystawiania przykładowych ofert.

Zobacz dokładny spis lekcji:

Spis filmów w module:

  1. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z IAI
  2. Wdrożenie – Import towarów z IAI do magazynu Baselinker
  3. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z fakturownią
  4. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)
  5. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Allegro
  6. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  7. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  8. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Kurierzy
  9. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 1 – Slack
  10. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 2 – Sellintegro Cloud Print
  11. Wdrożenie – tworzenie statusów zamówień
  12. Wdrożenie – Mapowanie statusów BL ze statusami w źródłach zamówień
  13. Wdrożenie – przygotowanie szablonów maili
  14. Wdrożenie – dodatkowe szablony maili
  15. Wdrożenie – podpięcie skrzynki SMTP + dodanie maila do allegro
  16. Wdrożenie – podpięcie skrzynki gmail
  17. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – akcje początkowe, przypomnienie o płatności, anulowanie zamówień nieopłaconych
  18. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – uzupełnianie danych i weryfikacja w zamówieniach wprowadzanych ręcznie
  19. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – weryfikacja uwag klienta, rozbicie zestawu i weryfikacja stanu magazynowego
  20. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – rezerwacja stanu w fakturowni, zbieranie, pakowanie
  21. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wybór gabarytu, nadawanie paczek
  22. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wydruk paczek, wystawienie faktur, statusy paczek u kuriera
  23. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – podpaczki
  24. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wiadomość na slack
  25. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – anulowane zamówienia
  26. Pokazowa realizacja przykładowego zamówienia zgodnie z wdrożeniem
  27. Wystawienie przykładowego przedmiotu na Allegro
  28. Podsumowanie modułu i kursu

Zacznij już teraz

W takim razie sięgnij po kurs Baselinkera!

Dominik Borsa

Jestem certyfikowanym wdrożeniowcem programu Baselinker, właścicielem firmy IMPLEMO. Automatyzuję procesy obsługi zamówień i wystawiania ofert w firmach. Dzięki temu, że prowadzę również własny sklep, lepiej rozumiem moich klientów i potrafię niejako wejść w ich skórę.  

Od ponad 9 lat jestem związany z e-commerce. Pracowałem na większości stanowisk możliwych do objęcia w sklepach internetowym. Zaczynałem w firmie zajmującej się hurtowym handlem akcesoriami GSM jako osoba odpowiedzialna za otwarcie kanału allegro. Przez pewien czas pracowałem jako specjalista ds. reklamacji w firmie sprzedającej części do urządzeń elektronicznych oraz drobną elektronikę. Następnie zarządzałem sprzedażą w internetowym sklepie kosmetycznym, który za mojej kadencji dorobił się aż 3 oddziałów detalicznych, którymi również zarządzałem.

Ze zdobytym doświadczeniem w marcu 2016 roku otworzyłem własną firmę, zająłem się doradztwem oraz otworzyłem własny sklep internetowy w którym testuję różne rozwiązania zanim wdrożę je u moich klientów.

Efekty moich działań można obecnie zobaczyć u wielu klientów oraz na kilku sklepach którymi zarządzam osobiście. Założyłem również bloga – xprom.pl na którego serdecznie zapraszam. W marcu 2019 z Pawłem Mielczarkiem, który jest ekspertem w dziedzinie Allegro rozpocząłem projekt Praktycy e-Commerce, w ramach którego publikujemy filmy na YouTube, a nasze dalsze działania będzie można zobaczyć już wkrótce.

panelu Baselinkera spędziłem mnóstwo czasu, liczę ogólnie, że może to być około 5000 godzin, konfigurowania paneli, obsługi zamówień i innych prac przy pomocy tego narzędzia. Tym samym wyspecjalizowałem się we wdrożeniach Baselinkera w firmach e-commerce. Szkolę również z obsługi panelu Baselinkera. Otrzymuję wiele zapytań w tym temacie, stąd mój pomysł na kurs.

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs składa się z materiałów wideo. Całość dostępna jest na dedykowanej platformie, która jest regularnie aktualizowana wraz ze zmianami systemu Baselinker.

Razem z kursem otrzymasz:
  • Dostęp do grupy na Facebooku, gdzie priorytetowo pomagam moim kursantom
  • Dostęp do ekskluzywnych cyklicznych live’ów na których odpowiadam na pytania kursantów
  • Gwarancję aktualizacji kursu o nowe filmy

Dołącz do grona klientów zadowolonych z moich usług!

Zobacz opinie video:
Kurs to tylko jeden z moich projektów. Przede wszystkim jestem praktykiem.
Wdrażam Baselinkera dla klientów z najróżniejszych branż oraz prowadzę własny sklep internetowy. Baselinker to moja codzienność.

Oferta

Pakiet Start

Sprawdź moje szkolenie

19 zł

  • Liczba lekcji: 15
  • Zawiera ogólne omówienie panelu i możliwości BaseLinkera swoista „jazda próbna” dla chcących wejrzeć w panel Baselinkera oraz dla osób ciekawych w jaki sposób są prowadzone lekcje w kursie

Pakiet Master

Pełne szkolenie BaseLinker Master

1997 zł
1497 zł

  • Liczba lekcji: 159
  • Dokładnie omawia budowę i konfigurację wtyczek, pozwala nauczyć się konfiguracji BaseLinkera w pełni oraz wykorzystać jego możliwości. Idealny dla osób prowadzących firmę, chcących rozbudować swoje CV i lubiących wiedzieć jak dokładnie działa wdrożony BaseLinker

Lekcje dostępne w poszczególnych pakietach

Pakiet Start
  1. Lekcja powitalna
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Baza wiedzy
  11. Jak używać baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  12. Plan działania po założeniu konta w BaseLinker
  13. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  14. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)
  15. Podsumowanie
Pakiet Master

Przydatne, jeśli jeszcze nie znasz wszystkich możliwości zakamarków panelu tego potężnego narzędzia. Skupiam się tutaj na tym „co gdzie jest” i omawiam ogólnie poszczególne moduły. Moduł ten jest w pełni Bezpłatny, a w ostatniej lekcji będziesz mógł pobrać checklistę dzięki której łatwiej skonfigurujesz swojego BaseLinkera.

Lekcje:

  1. Lekcja powitalna
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Baza wiedzy
  11. Jak używać baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  12. Plan działania po założeniu konta w BaseLinker

tej części wskażę jak prawidłowo skonfigurować poszczególne wtyczki, omówię dokładnie najmniejsze szczegóły ich funkcji, tak aby uniknąć niektórych niepożądanych efektów przy wdrożeniu.

W tej części kursu przygotowałem następujące lekcje:

  1. Integracja z Allegro – skrót informacji, podłączenie konta
  2. Integracje – Kurierzy – Możliwości wtyczek kurierskich
  3. Integracje – Kurierzy – Śledzenie nadanych przesyłek
  4. Integracje – Kurierzy – kurier inPost
  5. Integracje – Kurierzy – Paczkomaty
  6. Integracje – Kurierzy – DPD
  7. Integracje – Kurierzy – Wysyłam z Allegro
  8. Integracje – Sklepy – Ogólne zasady działania modułów sklepowych
  9. Integracje – Sklepy – WooCommerce
  10. Integracje – Sklepy – prestashop + eksport produktów z BL do presta z pliku csv
  11. Integracje – Sklepy – IdoSell + eksport produktów z magazynu BL do sklepu
  12. Integracje – Sklepy – Chcesz zobaczyć instalajcę i szczegóły swojego sklepu?
  13. Integracje z hurtowniami – przykład zastosowania
  14. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  15. Integracje – Drukarki – Print node
  16. Integracje – Księgowość – Fakturownia
  17. Integracje – Sellpander – Stany magazynowe fakturownia
  18. Integracje ERP – Ogólne omówienie wtyczek do ERP (Nie zawiera żadnej konfiguracji)
  19. Pozostałe integracje – Slack
  20. Pozostałe integracje – SMS plus BONUS – 500 SMS od SerwerSMS
  21. Pozostałe integracje – połączenie z drukarką fiskalną
  22. Pozostałe integracje – Google Drive Backup

Jeżeli Twojej wtyczki lub integracji nie ma na liście, to mogę ją dla Ciebie dograć zupełnie BEZPŁATNIE!, udostępnij mi jedynie swój panel i wyraź zgodę się na udostępnienie video z Twojego panelu w kursie. Przy okazji, będziesz miał skonfigurowaną wtyczkę u siebie ????

W tym module w wyczerpujący sposób opowiem o funkcjach i możliwościach nowego magazynu BaseLinker. Dowiesz się jak go skonfigurować, jak zsynchronizować stany magazynowe i ceny z poszczególnych magazynów do sklepów, marketplace’ów. Omówimy również import i eksport towarów, obieg dokumentów, działanie lokalizacji.

W tym module obejrzysz lekcje:

  1. Czy warto przejść na nowy magazyn, jeśli obecnie mam stary magazyn?
  2. Omówienie działania, terminologii i elementów managera produktów
  3. Scenariusze konfiguracji
  4. Lista produktów – omówienie zakładki
  5. Lista produktów – filtrowanie
  6. Produkty – karta produktu
  7. Produkty – warianty
  8. Produkty – dodawanie produktów, szkic
  9. Produkty – Katalogi
  10. Produkty – Grupy cenowe
  11. Produkty – Kategorie
  12. Produkty – Dostawcy, producenci
  13. Produkty – opis, zdjęcia, publikacje
  14. Produkty – pola dodatkowe
  15. Produkty – cena zakupu
  16. Produkty – Magazyny, lokalizacja, stan
  17. Powiązania produktów
  18. Zestawy produktów
  19. Import produktów – omówienie
  20. Import produktów – Import produktów z pliku CSV lub XML
  21. Import produktów – Import produktów ze sklepu lub z hurtowni oraz z ERP
  22. Import produktów – Import ofert marketplace wraz z opcją tworzenia produktów w Katalogu BaseLinker
  23. Import produktów – Aktualizacja produktów w Katalogu BaseLinker na podstawie ofert Allegro
  24. Eksport produktów – Eksport bezpośredni do sklepu
  25. Eksport produktów – Eksport do pliku w formacie sklepu
  26. Eksport produktów – Eksporty własne – omówienie, modyfikacja tagów
  27. Eksport produktów – Eksporty własne – CSV
  28. Eksport produktów – Eksporty własne – PDF
  29. Eksport produktów – Eksporty własne – XML
  30. Dokumenty magazynowe – ścisła kontrola magazynu
  31. Dokumenty magazynowe – dokumenty magazynowe
  32. Dokumenty magazynowe – ręczne tworzenie dokumentów
  33. Dokumenty magazynowe – automatyczne tworzenie dokumentów, realizacja zamówienia
  34. Dokumenty magazynowe – edycja dokumentów
  35. Dokumenty magazynowe – Dostawy
  36. Dokumenty magazynowe – inwentaryzacja
  37. Magazynowe akcje automatyczne
  38. MAA – przykłady zastosowań

Dzięki BaseLinkerowi wystawianie ofert na Allegro jest prostsze niż kiedykolwiek, a zarządzanie nimi to sama przyjemność. W tym module omówię szczegółowo sposoby użycia integracji z Allegro.

  1. Konfiguracja konta
  2. Ustawienia globalne
  3. Kategorie i parametry
  4. Szablony
  5. powiązania szablonów, cenników, kategorii
  6. Import i eksport aukcji
  7. Wystawianie aukcji
  8. Zarządzanie aukcjami – omówienie
  9. Zarządzanie aukcjami – Zakładka operacje na aukcjach

To najobszerniejsza część kursu. Omawiam tutaj następujące zagadnienia:

  • Konfiguracja modułu zamówień
  • Omówienie szczegółowe poszczególnych elementów menu
  • Opis działania nowego modułu pakownia
  • Jak skonfigurować wydruki?
  • Jak organizować statusy?
  • Jak używać zakładki statystyki?
  • Jak działają automatyczne akcje?
  • Jak unikać błędów w tworzeniu akcji?
  • Przykładowe automatyczne akcje które musisz wykorzystać!

Dokładny spis lekcji:

  1. Wstęp do managera zamówień
  2. Lista zamówień – omówienie
  3. Lista zamówień – czynności masowe
  4. Lista zamówień – wyszukiwanie
  5. Karta zamówienia – omówienie
  6. Karta zamówienia – Produkty w zamówieniu
  7. Karta zamówienia – Informacje o zamówieniu
  8. Karta zamówienia – Wystawianie faktur, paragonów i korekt
  9. Karta zamówienia – Informacje o kupującym, wiadomości
  10. Karta zamówienia – Nadawanie przesyłek
  11. Karta zamówienia – Historia i informacje dodatkowe
  12. Statusy zamówień – tworzenie, grupy, omówienie
  13. Moduł faktury/paragony – omówienie możliwości
  14. Moduł faktury/paragony – konfiguracja
  15. Moduł faktury/paragony – edycja i korekta faktur
  16. Moduł faktury/paragony – raporty, plik JPK, eksporty
  17. Moduł Statystyk
  18. Wydruki i eksporty – omówienie
  19. Wydruki i eksporty – rodzaje wydruków
  20. Wydruki i eksporty – sekcje i tagi, modyfikatory tagów i tagi ustawień
  21. Wydruki i eksporty – przykład eksportu CSV
  22. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – formularz zwrotu dla klienta
  23. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta zastępcza
  24. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta – odbiór osobisty
  25. Wydruki i eksporty – wydruk stały – taki sam dla każdego zamówienia
  26. Komunikacja – konta e-mail, szablony e-mail, wiadomości SMS
  27. Import przelewów
  28. Asystent Pakowania – omówienie
  29. Asystent Pakowania – ustawienia
  30. Asystent Pakowania – Koszyki
  31. Asystent Pakowania – Stanowiska Pakowania
  32. Asystent Pakowania – Kartony
  33. Asystent Pakowania – Zbieranie
  34. Asystent Pakowania – Pakowanie
  35. Archiwum zamówień
  36. Ustawienia menedżera zamówień
  37. Profile pracowników – dobre praktyki
  38. Strona informacyjna – omówienie, podstawowa konfiguracja
  39. Strona informacyjna – własne style CSS, własna domena
  40. Automatyczne akcje – Czym są automatyczne akcje?
  41. Automatyczne akcje – Jak działają automatyczne akcje – omówienie logiki działania
  42. Automatyczne akcje – Zdarzenia
  43. Automatyczne akcje – Warunki
  44. Automatyczne akcje – Akcje
  45. Automatyczne akcje – Grupy akcji
  46. Automatyczne akcje – Klawiatura do akcji automatycznych
  47. Automatyczne akcje – Dobre praktyki
  48. Automatyczne akcje – podstawowe akcje automatyczne
  49. Automatyczne akcje – Najczęstsze błędy w konfiguracji automatycznych akcji
  50. Automatyczne akcje – Nadawanie i drukowanie etykiet, automatyczne wykrywanie sposobu wysyłki
  51. Automatyczne akcje – Przykład sposobu pakowania odbiorów osobistych

Końcowa, zaawansowana część kursu.
Omawiam tutaj wdrożenie w BaseLinkerze od konfiguracji wtyczek, przez wysłanie zamówienia, aż do wystawiania przykładowych ofert.

Zobacz dokładny spis lekcji:

Spis filmów w module:

  1. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z IAI
  2. Wdrożenie – Import towarów z IAI do magazynu Baselinker
  3. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z fakturownią
  4. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)
  5. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Allegro
  6. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  7. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  8. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Kurierzy
  9. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 1 – Slack
  10. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 2 – Sellintegro Cloud Print
  11. Wdrożenie – tworzenie statusów zamówień
  12. Wdrożenie – Mapowanie statusów BL ze statusami w źródłach zamówień
  13. Wdrożenie – przygotowanie szablonów maili
  14. Wdrożenie – dodatkowe szablony maili
  15. Wdrożenie – podpięcie skrzynki SMTP + dodanie maila do allegro
  16. Wdrożenie – podpięcie skrzynki gmail
  17. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – akcje początkowe, przypomnienie o płatności, anulowanie zamówień nieopłaconych
  18. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – uzupełnianie danych i weryfikacja w zamówieniach wprowadzanych ręcznie
  19. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – weryfikacja uwag klienta, rozbicie zestawu i weryfikacja stanu magazynowego
  20. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – rezerwacja stanu w fakturowni, zbieranie, pakowanie
  21. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wybór gabarytu, nadawanie paczek
  22. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wydruk paczek, wystawienie faktur, statusy paczek u kuriera
  23. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – podpaczki
  24. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wiadomość na slack
  25. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – anulowane zamówienia
  26. Pokazowa realizacja przykładowego zamówienia zgodnie z wdrożeniem
  27. Wystawienie przykładowego przedmiotu na Allegro
  28. Podsumowanie modułu i kursu

Co sądzą o nas nasi klienci?

 Opinie o Implemo
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Wdrożenie Baselinkera pozwoliło mi uwolnić 3 etaty, mogłem te osoby przydzielić do innych zadań. Firma przez ponad 14 dni od momentu zakończenia wdrożenia służyła pomocą, czasami była to pomoc technika po 4-6 godzin dziennie. IMPLEMO.PL – Da się.
Piotr Otocki
magnuspharm.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Bardzo profesjonalne i zaawansowane wdrożenie. Jesteśmy zadowoleni z działania systemu. Polecam.
Maciej Krywult
caseworld.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Polecam pracę chłopaków. Naszym wdrożeniem zajmował się Dominik P. i dał sobie świetnie radę. Rewelacyjne podejście, ogromna wiedza, dyspozycyjność i zaangażowanie to podstawowe atuty tego chłopaka. Wszystkie komplikacje były załatwione priorytetowo. Może i nie było najtaniej, lecz spełnili nasze oczekiwania w 110%. Dziękujemy i POLECAMY :))
Andrzej Kordyś
nadruczek.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Proces wdrożenia baselinkera przebiegł bardzo szybko i sprawnie aczkolwiek bardzo się tego bałem. Chłopaki posiadają ogromną wiedzę. Najbardziej zaimponowała mi jednak pełna dyspozycyjność. Gdy było to konieczne pomagali nawet w niedzielę o 22.
Jakub Mokrzycki
ACUS MED SP. Z O.O.
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Polecam. Profesjonalizm i przede wszystkim duża wiedza. BaseLinker w małym palcu i bardzo dobra komunikacja. Wieloletnie doświadczenie procentuje, Dominik jest praktykiem, nie teoretykiem
Marcin Majzner
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Implemo wdrażało w naszej firmie system Baselinker i wszystko się udało, pomimo tego, że wdrożenie było bardzo skomplikowane (ponad 200 automatycznych akcji). POLECAM
Paweł Polcyn
filtreo.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Profesjonalne wdrożenie dla dużego sklepu internetowego. Firma przygotowała to, co miała zlecone i zoptymalizowała proces pakowania i kompletacji paczek. Zdecydowanie polecam.
Kamil Sakałus
schroniskosmakow.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Perfekcyjna znajomość Baselinkera i wszystkich jego opcji, a także zewnętrznych dodatków, które poszerzają funkcjonalność systemu. Bardzo indywidualne podejście do każdego zagadnienia. Nie narzucają swoich rozwiązań, nie idą schematem, dostosowują się do oczekiwań i nawet w sytuacji gdy oczekiwałem rozwiązania, które dla nich było nielogiczne, ale w moim przypadku jedyne słuszne, to nie polemizowali i wdrożyli funkcjonalność na której mi zależało. Szczerze polecam, chłopaki z Implemo naprawdę znają się na rzeczy.
Jakub Jarosz
new-electric.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Z Dominikiem spotkałem się na godzinną konsultację, podczas której ogarnęliśmy automatyzację pakowania paczek i nadawania kurierów z podziałem na gabaryty paczkomatów. Wytłumaczył mi dodatkowo jak powinienem zmienić proces pakowania, żeby go przyspieszyć oraz poustawiał mi wszystko a akcjach automatycznych. Ogarnęliśmy poprawę integracji z fakturownią i Allegro. I to wszystko w godzinę – zajebiście produktywna rozmowa, która zwróci się wielokrotnie w zaoszczędzonym czasie w ciągu max kilku dni. Szczerze polecam!
Mateusz Juja
pomadziarz.pl
FAQ

Dostęp otrzymasz od razu po zakupie – na Twojej skrzynce wylądują maile z loginem i hasłem, jak również instrukcją logowania się do platformy kursowej.

Oczywiście. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowe materiały. Odnoszę się do zmian w Baselinkerze i pojawiających się nowych funkcji. Tworzę też nowe, dodatkowe materiały na tematy zgłaszane przez kursantów.

Oczywiście. Wystarczy przy zamówieniu wybrać „Faktura dla firmy” i podać dane.

Zacznij już teraz

Jedyny kompletny kurs Baselinker na rynku!