fbpx
Naucz się jak automatyzować obsługę sprzedaży za pomocą Baselinkera i zacznij oszczędzać czas.

Chcesz poznać dobrze panel Baselinkera, aby wykorzystać maksimum jego możliwości?
Sprawdź nasz kurs Baselinker!

Dobrze skonfigurowany panel Baselinkera daje niesamowite możliwości i pozwala oszczędzić mnóstwo czasu… i pieniędzy.

Możesz automatyzować czynności, które na co dzień pożerają cenny czas – zarówno Twój jak i Twoich pracowników. Automatyczne drukowanie etykiet, paragonów i faktur, szybka i precyzyjna komunikacja z klientem. Tego wszystkiego możesz nauczyć się z moim kursem Baselinkera!

Jak to zrobić?

Wykorzystaj moje doświadczenie

Wdrożyłem Baselinker w kilkudziesięciu firmach w całej Polsce, w tym u liderów sprzedaży na allegro w swoich kategoriach – wiem jak dobrze skonfigurować jego panel.

Obszerny materiał

9 godzin materiałów wideo pozwoli Ci poznać meandry całego systemu, przekazuję całą swoją wiedzę i doświadczenie zdobywane latami.

Oszczędź czas

Dzielę się z Tobą doświadczeniem, które zdobywałem latami – z panelem Baselinkera mam do czynienia od ponad 6 lat.

Krok po kroku

Kolejne lekcje pomogą Ci krok po kroku skonfigurować swój panel.

Aktualizacje - jesteś zawsze na bieżąco

Dzięki grupie na Facebooku, nowym lekcjom w kursie i transmisjom live pozostaniesz na bieżąco z nowościami.

Tricki, nowinki - wyprzedź konkurencję

Nauczysz się nie tylko konfigurować panel, ale poznasz również mało znane tricki przydatne w codziennej pracy.

Dla kogo jest kurs Baselinkera?

Sprzedawców na Allegro

prowadzących biznesy jednoosobowe, którzy chcą uwolnić część swojego czasu wdrażając samodzielnie oprogramowanie Baselinker w swojej firmie

Pracowników działów e-commerce

osób, które chciałby poszerzyć swoje kompetencje i chcą znać wszystkie zakamarki systemu Baselinker. Pracodawcy (obecni oraz potencjalni) na rynku e-commerce na pewno docenią umiejętności związane z Baselinkerem

Właścicieli większych biznesów

aby po wdrożeniu Baselinkera w swojej firmie, byli na bieżąco z używanym narzędziem lub do szkolenia nowych pracowników

Początkujących i doświadczonych

początkujących, którzy chcą opanować wreszcie panel i logikę Baselinkera, ale również i doświadczonych, którzy czują, że potrzebują uporządkować swoją wiedzę oraz ułożyć proces realizacji zamówień i wystawiania ofert przy pomocy Baselinkera

Widzisz na tej liście siebie?

W takim razie sięgnij po kurs Baselinkera!

icon_implemo
Baselinker - co zawiera kurs?
Zawartość kursu

Celem mojego kursu Baselinkera jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat obsługi tego systemu. Zaczynam od podstaw, omawiam system i uczę konfiguracji.

Ciekawe materiały znajdą też dla siebie osoby bardziej zaawansowane, ponieważ pokazuję jak optymalnie wykorzystać opcje dostępne w Baselinkerze.

Kurs podzieliłem na 6 modułów których omówienie znajdziesz poniżej (Kliknij w moduł aby poznać zawartość

Przydatne, jeśli jeszcze nie znasz wszystkich możliwości zakamarków panelu tego potężnego narzędzia. Skupiam się tutaj na tym „co gdzie jest” i omawiam ogólnie poszczególne moduły. Moduł ten jest w pełni Bezpłatny, a w ostatniej lekcji będziesz mógł pobrać checklistę dzięki której łatwiej skonfigurujesz swojego BaseLinkera.

Lekcje:

  1. Wstęp
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Główne funkcje BaseLinkera
  11. Baza wiedzy
  12. Jak używać Baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  13. Checklista – co zrobić po założeniu konta w BaseLinker

W tej części wskażę jak prawidłowo skonfigurować poszczególne wtyczki, omówię dokładnie najmniejsze szczegóły ich funkcji, tak aby uniknąć niektórych niepożądanych efektów przy wdrożeniu.

W tej części kursu przygotowałem następujące lekcje:

  1. Wstęp
  2. Dostępne moduły i wtyczki
  3. Rodzaje integracji z platformami marketplace
  4. Integracja z Allegro – skrót informacji, podłączenie konta
  5. Integracje – Kurierzy – Ogólne informacje o możliwościach
  6. Integracje – Kurierzy – Śledzenie nadanych przesyłek
  7. Integracje – Kurierzy – kurier inPost
  8. Integracje – Kurierzy – Paczkomaty
  9. Integracje – Kurierzy – DPD
  10. Integracje – Kurierzy – Wysyłam z Allegro
  11. Integracje – Sklepy – Ogólne zasady działania modułów sklepowych
  12. Integracje – Sklepy – WooCommerce
  13. Integracje – Sklepy – prestashop
  14. Integracje – Sklepy – IAI
  15. Film o innych sklepach
  16. Integracje z hurtowniami
  17. Integracja z G3 – przykład zastosowania
  18. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  19. Integracje – Drukarki – Print node
  20. Integracje – Księgowość – Fakturownia
  21. Integracje – Sellpander – Stany magazynowe fakturownia
  22. Integracje ERP – Omówienie możliwości i opis działania
  23. Pozostałe integracje – BaseLinker Caller
  24. Pozostałe integracje – Slack
  25. Pozostałe integracje – Gmail
  26. Pozostałe integracje – SMS
  27. Pozostałe integracje – połączenie z drukarką fiskalną
  28. Pozostałe integracje – Google Drive Backup

Jeżeli Twojej wtyczki lub integracji nie ma na liście, to mogę ją dla Ciebie dograć zupełnie BEZPŁATNIE!,
Udostępnij mi jedynie swój panel i wyraź zgodę się na udostępnienie video z Twojego panelu w kursie. Przy okazji, będziesz miał skonfigurowaną wtyczkę u siebie 🙂

W tym module w wyczerpujący sposób opowiem o funkcjach i możliwościach nowego magazynu BaseLinker. Dowiesz się jak go skonfigurować, jak zsynchronizować stany magazynowe i ceny z poszczególnych magazynów do sklepów, marketplace’ów. Omówimy również import i eksport towarów, obieg dokumentów, działanie lokalizacji.

W tym module obejrzysz lekcje:

  1. Wstęp
  2. Podstawowe funkcje managera produktów
  3. Różnice między starym magazynem, a managerem produktów
  4. Omówienie działania, terminologii i elementów managera produktów
  5. Scenariusze konfiguracji – ogólne informacje
  6. Scenariusze konfiguracji – bezpośredni
  7. Scenariusze konfiguracji – centralny
  8. Scenariusze konfiguracji – pośredni
  9. Wysyłanie stanów i cen z programu ERP do Sklepu z pomocą BaseLinkera
  10. Synchronizacja między magazynami
  11. Magazyny, lokalizacja, stan
  12. Tabela synchronizacji
  13. Powiązania magazynów
  14. Import produktów – omówienie
  15. Import produktów –
  16. Import produktów z pliku CSV lub XML
  17. Import produktów –
  18. Import produktów ze sklepu lub z hurtowni
  19. Import produktów –
  20. Import ofert marketplace wraz z opcją tworzenia produktów w Katalogu BaseLinker
  21. Import produktów – Aktualizacja produktów w Katalogu BaseLinker na podstawie ofert Allegro
  22. Eksport produktów – Eksport bezpośredni do sklepu
  23. Eksport produktów – Eksport do pliku w formacie sklepu
  24. Eksport produktów – Eksporty własne
  25. Produkty – Katalogi
  26. Produkty – Języki
  27. Produkty – Grupy cenowe
  28. Produkty – Dostawcy, producenci, kategorie
  29. Produkty – dodawanie, szkic
  30. Produkty – karta produktu
  31. Produkty – opis, zdjęcia, publikacje
  32. Produkty – pola dodatkowe
  33. Produkty – cena zakupu
  34. Dokumenty magazynowe – ścisła kontrola magazynu
  35. Dokumenty magazynowe – typy dokumentów
  36. Dokumenty magazynowe – ręczne tworzenie dokumentów
  37. Dokumenty magazynowe – automatyczne tworzenie dokumentów
  38. Dokumenty magazynowe – edycja dokumentów
  39. Dokumenty magazynowe – przypisanie dokumentów do produktów, rejestr dokumentów, JPK_MAG
  40. Dokumenty magazynowe – Dostawy
  41. Dokumenty magazynowe – Automatyczne dostawy i przewidywanie popytu
  42. Dokumenty magazynowe – inwentaryzacja
  43. Dokumenty magazynowe – Magazynowe akcje automatyczne
  44. Dokumenty magazynowe – MAA – przykłady zastosowań

Dzięki BaseLinkerowi wystawianie ofert na Allegro jest prostrze niż kiedykolwiek, a zarządzanie nimi to sama przyjemność. W tym module omówię szczegółowo sposoby użycia integracji z Allegro.

  1. Wstęp
  2. Konfiguracja konta
  3. Ustawienia globalne
  4. Kategorie i parametry
  5. Cenniki wysyłek
  6. Szablony
  7. Powiązania szablonów, cenników, kategorii
  8. Import i eksport aukcji
  9. Wystawianie aukcji
  10. Zarządzanie aukcjami – omówienie
  11. Zarządzanie aukcjami – Zakładka operacje na aukcjach
  12. Jak unikać opłat utrzymaniowych
  13. Allegro ADS

To najobszerniejsza część kursu. Omawiam tutaj następujące zagadnienia:

  • Konfiguracja modułu zamówień
  • Omówienie szczegółowe poszczególnych elementów menu
  • Opis działania nowego modułu pakownia
  • Jak skonfigurować wydruki?
  • Jak organizować statusy?
  • Jak używać zakładki statystyki?
  • Jak działają automatyczne akcje?
  • Jak unikać błędów w tworzeniu akcji?
  • Przykładowe automatyczne akcje które musisz wykorzystać!

Dokładny spis lekcji:

  1. Wstęp do managera zamówień – omówienie poszczególnych zakładek
  2. Statystyki – omówienie i przykładowe zastosowanie
  3. Moduł faktury/paragony – omówienie możliwości
  4. Moduł faktury/paragony – konfiguracja
  5. Moduł faktury/paragony – edycja i korekta faktur
  6. Moduł faktury/paragony – raporty, plik JPK, eksporty
  7. Wydruki i eksporty – omówienie
  8. Wydruki i eksporty – rodzaje wydruków
  9. Wydruki i eksporty – lista wydruków i wydruki domyślne
  10. Wydruki i eksporty – sekcje i tagi
  11. Wydruki i eksporty – modyfikatory tagów i tagi ustawień
  12. Wydruki i eksporty – przykład eksportu CSV
  13. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – informacja o zwrocie dla klienta
  14. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta zastępcza
  15. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta – odbiór osobisty
  16. Wydruki i eksporty – wydruk stały – taki sam dla każdego zamówienia
  17. Komunikacja – konta e-mail, szablony e-mail, wiadomości SMS
  18. Import przelewów
  19. Statusy zamówień – tworzenie, grupy, omówienie
  20. Lista zamówień – omówienie
  21. Lista zamówień – czynności masowe
  22. Lista zamówień – wyszukiwanie
  23. Karta zamówienia – omówienie
  24. Karta zamówienia – Produkty w zamówieniu
  25. Karta zamówienia – Informacje o zamówieniu
  26. Karta zamówienia – Informacje o kupującym
  27. Karta zamówienia – Nadawanie przesyłek
  28. Karta zamówienia – Wiadomości
  29. Karta zamówienia – Wystawianie faktur, paragonów i korekt
  30. Karta zamówienia – Historia i informacje dodatkowe
  31. Asystent Pakowania – omówienie
  32. Asystent Pakowania – ustawienia
  33. Asystent Pakowania – Zbieranie
  34. Asystent Pakowania – Pakowanie
  35. Archiwum zamówień
  36. Ustawienia menedżera zamówień
  37. Profile pracowników – dobre praktyki
  38. Strona informacyjna – omówienie, podstawowa konfiguracja
  39. Strona informacyjna – własne style CSS, własna domena
  40. Automatyczne akcje – Czym są automatyczne akcje?
  41. Automatyczne akcje – Jak działają automatyczne akcje – omówienie logiki działania
  42. Automatyczne akcje – Zdarzenia
  43. Automatyczne akcje – Warunki
  44. Automatyczne akcje – Akcje
  45. Automatyczne akcje – Zdarzenia własne, system kodów kreskowych
  46. Automatyczne akcje – Klawiatura do akcji automatycznych
  47. Automatyczne akcje – Dobre praktyki
  48. Automatyczne akcje – podstawowe akcje automatyczne
  49. Automatyczne akcje – Najczęstsze błędy w konfiguracji automatycznych akcji
  50. Automatyczne akcje – Nadawanie i drukowanie etykiet, automatyczne wykrywanie sposobu wysyłki
  51. Automatyczne akcje – Etykiety zastępcze
  52. Automatyczne akcje – Przykład sposobu pakowania odbiorów osobistych
  53. Automatyczne akcje w przypisywaniu gabarytów inPost Paczkomaty

Końcowa, zaawansowana część kursu.
Omawiam tutaj wdrożenie w BaseLinkerze od konfiguracji wtyczek, przez wysłanie zamówienia, aż do wystawiania przykładowych ofert
W wersji PRO kursu pokazuję również proces projektowania tego wdrożenia, nie związany bezpośrednio z BaseLinkerem.
Zobacz dokładny spis lekcji:

Spis filmów w module:

  1. Wstęp do modułu wdrożenia
  2. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z IAI
  3. Import towarów z IAI do magazynu Baselinker
  4. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z fakturownią
  5. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)
  6. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Allegro
  7. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  8. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Kurierzy
  9. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 1 – Slack
  10. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 2 – Sellintegro Cloud Print
  11. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 3 – SMS PLANET
  12. Wdrożenie – tworzenie statusów zamówień
  13. Wdrożenie – Mapowanie statusów BL ze statusami w źródlach zamówień
  14. Wdrożenie – ustawienia managera zamówień
  15. Wdrożenie – przygotowanie szablonów maili
  16. Wdrożenie – dodatkowe szablony maili
  17. Wdrożenie – podpięcie skrzynki SMTP + dodanie maila do Allegro
  18. Wdrożenie – podpięcie skrzynki gmail
  19. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – akcje początkowe, przypomnienie o płatności, anulowanie zamówień nieopłaconych
  20. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – uzupełnianie danych i weryfikacja w zamówieniach wprowadzanych ręcznie
  21. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – weryfikacja uwag klienta, rozbicie zestawu i weryfikacja stanu magazynowego
  22. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – rezerwacja stanu w fakturowni, zbieranie, pakowanie
  23. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wybór gabarytu, nadawanie paczek
  24. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wydruk paczek, wystawienie faktur, statusy paczek u kuriera
  25. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – podpaczki
  26. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wiadomość na slack
  27. Pokazowa realizacja przykładowego zamówienia zgodnie z wdrożeniem
  28. Wystawienie przykładowego przedmiotu na Allegro
  29. Podsumowanie modułu i kursu
Zacznij już teraz!
Już dziś naucz się obsługi panelu Baselinker
Dominik Borsa

Jestem certyfikowanym wdrożeniowcem programu Baselinker, właścicielem firmy IMPLEMO oraz współtwórcą oprogramowania Sellpander.pl. Automatyzuję procesy obsługi zamówień i wystawiania ofert w firmach. Dzięki temu, że prowadzę również własny sklep, lepiej rozumiem moich klientów i potrafię niejako wejść w ich skórę.  

Od ponad 9 lat jestem związany z e-commerce. Pracowałem na większości stanowisk możliwych do objęcia w sklepach internetowym. Zaczynałem w firmie zajmującej się hurtowym handlem akcesoriami GSM jako osoba odpowiedzialna za otwarcie kanału allegro. Przez pewien czas pracowałem jako specjalista ds. reklamacji w firmie sprzedającej części do urządzeń elektronicznych oraz drobną elektronikę. Następnie zarządzałem sprzedażą w internetowym sklepie kosmetycznym, który za mojej kadencji dorobił się aż 3 oddziałów detalicznych, którymi również zarządzałem.

Ze zdobytym doświadczeniem w marcu 2016 roku otworzyłem własną firmę, zająłem się doradztwem oraz otworzyłem własny sklep internetowy w którym testuję różne rozwiązania zanim wdrożę je u moich klientów.

Efekty moich działań można obecnie zobaczyć u wielu klientów oraz na kilku sklepach którymi zarządzam osobiście. Założyłem również bloga – xprom.pl na którego serdecznie zapraszam. W marcu 2019 z Pawłem Mielczarkiem, który jest ekspertem w dziedzinie Allegro rozpocząłem projekt Praktycy e-Commerce, w ramach którego publikujemy filmy na YouTube, a nasze dalsze działania będzie można zobaczyć już wkrótce.

panelu Baselinkera spędziłem mnóstwo czasu, liczę ogólnie, że może to być około 5000 godzin, konfigurowania paneli, obsługi zamówień i innych prac przy pomocy tego narzędzia. Tym samym wyspecjalizowałem się we wdrożeniach Baselinkera w firmach e-commerce. Szkolę również z obsługi panelu Baselinkera. Otrzymuję wiele zapytań w tym temacie, stąd mój pomysł na kurs.

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs składa się z materiałów wideo. Całość dostępna jest na dedykowanej platformie, która jest regularnie aktualizowana wraz ze zmianami systemu Baselinker.

Razem z kursem otrzymasz:

icon5_implemo
Dołącz do grona klientów zadowolonych z moich usług!
Zobacz opinie video:
Kurs to tylko jeden z moich projektów. Przede wszystkim jestem praktykiem.
Wdrażam Baselinkera dla klientów z najróżniejszych branż oraz prowadzę własny sklep internetowy. Baselinker to moja codzienność.
Oferta webinarowa
Dołącz do kursu i zacznij wykorzystywać maksymalnie Beselinker w swoich działaniach!

Oto co otrzymujesz:

Cena: 997 zł netto

Pakiet Start

Dla początkujących
19
  • Liczba lekcji: 16
  • Zawiera ogólne omówienie panelu i możliwości BaseLinkera

Pakiet Basic

Dla osób, które mają skonfigurowany BaseLinker
zł297
147
  • Liczba lekcji: 68
  • Pozwala nauczyć się używania wcześniej skonfigurowanego BaseLinkera (jak obsługiwać manager zamówień, zarządzać towarami w magazynie i wystawiać aukcje na Allegro oraz jak nimi zarządzać)

Pakiet Standard

Dla chcących samodzielnie wdrożyć BaseLinker
zł1997
997
  • Liczba lekcji: 177
  • Zawiera pakiet Basic oraz uczy jak działają automatyczne aukcje, dokładnie omawia budowę i konfigurację wtyczek, pozwala nauczyć się konfiguracji BaseLinkera w pełni oraz wykorzystać jego możliwości. Idealny dla osób prowadzących firmę i lubiących wiedzieć jak dokładnie działa wdrożony BaseLinker
Ekstra oferta

Lekcje dostępne w poszczególnych pakietach

Pakiet Free

  1. Wstęp
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Główne funkcje BaseLinkera
  11. Baza wiedzy
  12. Jak używać Baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  13. Checklista – co zrobić po założeniu konta w BaseLinker
  1. Wstęp
  2. Dostępne moduły i wtyczki
  3. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  1. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)

Pakiet Basic

  1. Wstęp
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Główne funkcje BaseLinkera
  11. Baza wiedzy
  12. Jak używać Baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  13. Checklista – co zrobić po założeniu konta w BaseLinker 
  1. Wstęp
  2. Dostępne moduły i wtyczki
  3. Integracje – Kurierzy – Śledzenie nadanych przesyłek
  4. Integracje – Kurierzy – kurier inPost
  5. Integracje – Kurierzy – Paczkomaty
  6. Integracje – Kurierzy – DPD
  7. Integracje – Kurierzy – Wysyłam z Allegro
  8. Integracje – Sklepy – Ogólne zasady działania modułów sklepowych
  9. Integracje – Sklepy – WooCommerce
  10. Integracje – Sklepy – prestashop
  11. Integracje – Sklepy – IAI
  12. Film o innych sklepach
  13. Integracje z hurtowniami
  14. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  15. Integracje – Sellpander – Stany magazynowe fakturownia
  16. Integracje ERP – Omówienie możliwości i opis działania

Jeżeli Twojej wtyczki lub integracji nie ma na liście, to mogę ją dla Ciebie dograć zupełnie BEZPŁATNIE!,
Udostępnij mi jedynie swój panel i wyraź zgodę się na udostępnienie video z Twojego panelu w kursie. Przy okazji, będziesz miał skonfigurowaną wtyczkę u siebie 🙂

  1. Import produktów – Aktualizacja produktów w Katalogu BaseLinker na podstawie ofert Allegro
  2. Produkty – Katalogi
  3. Produkty – Języki
  4. Produkty – Grupy cenowe
  5. Produkty – Dostawcy, producenci, kategorie
  6. Produkty – dodawanie, szkic
  7. Produkty – karta produktu
  8. Produkty – opis, zdjęcia, publikacje
  9. Produkty – pola dodatkowe
  10. Produkty – cena zakupu
  1. Wystawianie aukcji
  2. Zarządzanie aukcjami – omówienie
  1. Komunikacja – konta e-mail, szablony e-mail, wiadomości SMS
  2. Statusy zamówień – tworzenie, grupy, omówienie
  3. Lista zamówień – omówienie
  4. Lista zamówień – czynności masowe
  5. Lista zamówień – wyszukiwanie
  6. Karta zamówienia – omówienie
  7. Karta zamówienia – Produkty w zamówieniu
  8. Karta zamówienia – Informacje o zamówieniu
  9. Karta zamówienia – Informacje o kupującym
  10. Karta zamówienia – Nadawanie przesyłek
  11. Karta zamówienia – Wiadomości
  12. Karta zamówienia – Wystawianie faktur, paragonów i korekt
  13. Karta zamówienia – Historia i informacje dodatkowe
  14. Asystent Pakowania – omówienie
  15. Asystent Pakowania – ustawienia
    Asystent Pakowania – Zbieranie
  16. Asystent Pakowania – Pakowanie
    Archiwum zamówień
  17. Ustawienia menedżera zamówień
  18. Profile pracowników – dobre praktyki
  19. Automatyczne akcje – Czym są automatyczne akcje?
  20. Automatyczne akcje – Jak działają automatyczne akcje – omówienie logiki działania
  21. Automatyczne akcje – Klawiatura do akcji automatycznych
  1. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)

Pakiet Standard

  1. Wstęp
  2. Czym jest BaseLinker?
  3. Ile zapłacisz za Baselinkera?
  4. Rejestracja, uzyskanie 90 dni testów
  5. Omówienie Panelu: Konto, ustawienia, API, górny pasek, pomoc
  6. Omówienie Panelu: Manager zamówień
  7. Omówienie Panelu: integracje
  8. Omówienie Panelu: Manager produktów
  9. Omówienie Panelu: Manager Marketplace’s
  10. Główne funkcje BaseLinkera
  11. Baza wiedzy
  12. Jak używać Baselinkera – Scenariusze konfiguracji
  13. Checklista – co zrobić po założeniu konta w BaseLinker 
  1. Wstęp
  2. Dostępne moduły i wtyczki
  3. Rodzaje integracji z platformami marketplace
  4. Integracja z Allegro – skrót informacji, podłączenie konta
  5. Integracje – Kurierzy – Ogólne informacje o możliwościach
  6. Integracje – Kurierzy – Śledzenie nadanych przesyłek
  7. Integracje – Kurierzy – kurier inPost
  8. Integracje – Kurierzy – Paczkomaty
  9. Integracje – Kurierzy – DPD
  10. Integracje – Kurierzy – Wysyłam z Allegro
  11. Integracje – Sklepy – Ogólne zasady działania modułów sklepowych
  12. Integracje – Sklepy – WooCommerce
  13. Integracje – Sklepy – prestashop
  14. Integracje – Sklepy – IAI
  15. Film o innych sklepach
  16. Integracje z hurtowniami
  17. Integracja z G3 – przykład zastosowania
  18. Integracje – Drukarki – Sellintegro cloud print
  19. Integracje – Drukarki – Print node
  20. Integracje – Księgowość – Fakturownia
  21. Integracje – Sellpander – Stany magazynowe fakturownia
  22. Integracje ERP – Omówienie możliwości i opis działania
  23. Pozostałe integracje – BaseLinker Caller
  24. Pozostałe integracje – Slack
  25. Pozostałe integracje – Gmail
  26. Pozostałe integracje – SMS
  27. Pozostałe integracje – połączenie z drukarką fiskalną
  28. Pozostałe integracje – Google Drive Backup
  1. Wstęp
  2. Podstawowe funkcje managera produktów
  3. Różnice między starym magazynem, a managerem produktów
  4. Omówienie działania, terminologii i elementów managera produktów
  5. Scenariusze konfiguracji – ogólne informacje
  6. Scenariusze konfiguracji – bezpośredni
  7. Scenariusze konfiguracji – centralny
  8. Scenariusze konfiguracji – pośredni
  9. Wysyłanie stanów i cen z programu ERP do Sklepu z pomocą BaseLinkera
  10. Synchronizacja między magazynami
  11. Magazyny, lokalizacja, stan
  12. Tabela synchronizacji
  13. Powiązania magazynów
  14. Import produktów – omówienie
  15. Import produktów – Import produktów z pliku CSV lub XML
  16. Import produktów – Import produktów ze sklepu lub z hurtowni
  17. Import produktów – Import ofert marketplace wraz z opcją tworzenia produktów w Katalogu BaseLinker
  18. Import produktów – Aktualizacja produktów w Katalogu BaseLinker na podstawie ofert Allegro
  19. Eksport produktów – Eksport bezpośredni do sklepu
  20. Eksport produktów – Eksport do pliku w formacie sklepu
  21. Eksport produktów – Eksporty własne
  22. Produkty – Katalogi
  23. Produkty – Języki
  24. Produkty – Grupy cenowe
  25. Produkty – Dostawcy, producenci, kategorie
  26. Produkty – dodawanie, szkic
  27. Produkty – karta produktu
  28. Produkty – opis, zdjęcia, publikacje
  29. Produkty – pola dodatkowe
  30. Produkty – cena zakupu
  31. Dokumenty magazynowe – ścisła kontrola magazynu
  32. Dokumenty magazynowe – typy dokumentów
  33. Dokumenty magazynowe – ręczne tworzenie dokumentów
  34. Dokumenty magazynowe – automatyczne tworzenie dokumentów
  35. Dokumenty magazynowe – edycja dokumentów
  36. Dokumenty magazynowe – przypisanie dokumentów do produktów, rejestr dokumentów, JPK_MAG
  37. Dokumenty magazynowe – Dostawy
  38. Dokumenty magazynowe – Automatyczne dostawy i przewidywanie popytu
  39. Dokumenty magazynowe – inwentaryzacja
  40. Dokumenty magazynowe – Magazynowe akcje automatyczne
  41. Dokumenty magazynowe – MAA – przykłady zastosowań
  1. Wstęp
  2. Konfiguracja konta
  3. Ustawienia globalne
  4. Kategorie i parametry
  5. Cenniki wysyłek
  6. Szablony
  7. Powiązania szablonów, cenników, kategorii
  8. Import i eksport aukcji
  9. Wystawianie aukcj
  10. Zarządzanie aukcjami – omówienie
  11. Zarządzanie aukcjami – Zakładka operacje na aukcjach
  12. Jak unikać opłat utrzymaniowych
  13. Allegro ADS
  1. Wstęp do managera zamówień – omówienie poszczególnych zakładek
  2. Statystyki – omówienie i przykładowe zastosowanie
  3. Moduł faktury/paragony – omówienie możliwości
  4. Moduł faktury/paragony – konfiguracja
  5. Moduł faktury/paragony – edycja i korekta faktur
  6. Moduł faktury/paragony – raporty, plik JPK, eksporty
  7. Wydruki i eksporty – omówienie
  8. Wydruki i eksporty – rodzaje wydruków
  9. Wydruki i eksporty – lista wydruków i wydruki domyślne
  10. Wydruki i eksporty – sekcje i tagi
  11. Wydruki i eksporty – modyfikatory tagów i tagi ustawień
  12. Wydruki i eksporty – przykład eksportu CSV
  13. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – informacja o zwrocie dla klienta
  14. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta zastępcza
  15. Wydruki i eksporty – przykład modyfikacji wydruku PDF – etykieta – odbiór osobisty
  16. Wydruki i eksporty – wydruk stały – taki sam dla każdego zamówienia
    Komunikacja – konta e-mail, szablony e-mail, wiadomości SMS
  17. Import przelewów
  18. Statusy zamówień – tworzenie, grupy, omówienie
  19. Lista zamówień – omówienie
  20. Lista zamówień – czynności masowe
  21. Lista zamówień – wyszukiwanie
  22. Karta zamówienia – omówienie
  23. Karta zamówienia – Produkty w zamówieniu
  24. Karta zamówienia – Informacje o zamówieniu
  25. Karta zamówienia – Informacje o kupującym
  26. Karta zamówienia – Nadawanie przesyłek
  27. Karta zamówienia – Wiadomości
  28. Karta zamówienia – Wystawianie faktur, paragonów i korekt
  29. Karta zamówienia – Historia i informacje dodatkowe
  30. Asystent Pakowania – omówienie
  31. Asystent Pakowania – ustawienia
  32. Asystent Pakowania – Zbieranie
  33. Asystent Pakowania – Pakowanie
  34. Archiwum zamówień
  35. Ustawienia menedżera zamówień
  36. Profile pracowników – dobre praktyki
  37. Strona informacyjna – omówienie, podstawowa konfiguracja
  38. Strona informacyjna – własne style CSS, własna domena
  39. Automatyczne akcje – Czym są automatyczne akcje?
  40. Automatyczne akcje – Jak działają automatyczne akcje – omówienie logiki działania
  41. Automatyczne akcje – Zdarzenia
  42. Automatyczne akcje – Warunki
  43. Automatyczne akcje – Akcje
  44. Automatyczne akcje – Zdarzenia
  45. własne, system kodów kreskowych
  46. Automatyczne akcje – Klawiatura do akcji automatycznych
  47. Automatyczne akcje – Dobre praktyki
  48. Automatyczne akcje – podstawowe akcje automatyczne
  49. Automatyczne akcje – Najczęstsze błędy w konfiguracji automatycznych akcji
  50. Automatyczne akcje – Nadawanie i drukowanie etykiet, automatyczne wykrywanie sposobu wysyłki
  51. Automatyczne akcje – Etykiety zastępcze
  52. Automatyczne akcje – Przykład sposobu pakowania odbiorów osobistych
  53. Automatyczne akcje w przypisywaniu gabarytów inPost Paczkomaty 
  1. Wstęp do modułu wdrożenia
  2. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z IAI
  3. Import towarów z IAI do magazynu Baselinker
  4. Wdrożenie – Konfiguracja połączenia z fakturownią
  5. Wdrożenie – Konfiguracja Przesyłania stanów z Fakturowni do BL (z użyciem sellpander)
  6. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Allegro
  7. Wdrożenie – ustawienie powiązań magazynów i synchronizacji
  8. Wdrożenie – Konfiguracja wtyczek – Kurierzy
  9. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 1 – Slack
  10. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 2 – Sellintegro Cloud Print
  11. Wdrożenie – Konfiguracja pozostałych integracji cz. 3 – SMS PLANET
  12. Wdrożenie – tworzenie statusów zamówień
  13. Wdrożenie – Mapowanie statusów BL ze statusami w źródlach zamówień
  14. Wdrożenie – ustawienia managera zamówień
  15. Wdrożenie – przygotowanie szablonów maili
  16. Wdrożenie – dodatkowe szablony maili
  17. Wdrożenie – podpięcie skrzynki SMTP + dodanie maila do allegro
  18. Wdrożenie – podpięcie skrzynki gmail
  19. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – akcje początkowe, przypomnienie o płatności, anulowanie zamówień nieopłaconych
  20. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – uzupełnianie danych i weryfikacja w zamówieniach wprowadzanych ręcznie
  21. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – weryfikacja uwag klienta, rozbicie zestawu i weryfikacja stanu magazynowego
  22. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – rezerwacja stanu w fakturowni, zbieranie, pakowanie
  23. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wybór gabarytu, nadawanie paczek
  24. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wydruk paczek, wystawienie faktur, statusy paczek u kuriera
  25. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – podpaczki
  26. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – wiadomość na slack
  27. Wdrożenie – tworzenie automatycznych akcji – anulowane zamówienia
  28. Pokazowa realizacja przykładowego zamówienia zgodnie z wdrożeniem
  29. Wystawienie przykładowego przedmiotu na Allegro
  30. Podsumowanie modułu i kursu
Co sądzą o nas nasi klienci?

Opinie o Implemo

Proces wdrożenia baselinkera przebiegł bardzo szybko i sprawnie aczkolwiek bardzo się tego bałem. Chłopaki posiadają ogromną wiedzę. Najbardziej zaimponowała mi jednak pełna dyspozycyjność. Gdy było to konieczne pomagali nawet w niedzielę o 22.
Jakub Mokrzycki
ACUS MED SP. Z O.O.
Polecam. Profesjonalizm i przede wszystkim duża wiedza. BaseLinker w małym palcu i bardzo dobra komunikacja. Wieloletnie doświadczenie procentuje, Dominik jest praktykiem, nie teoretykiem
marcin_majzner
Marcin Majzner
Implemo wdrażało w naszej firmie system Baselinker i wszystko się udało, pomimo tego, że wdrożenie było bardzo skomplikowane (ponad 200 automatycznych akcji). POLECAM
pawel_polcyn
Paweł Polcyn
filtreo.pl
Profesjonalne wdrożenie dla dużego sklepu internetowego. Firma przygotowała to, co miała zlecone i zoptymalizowała proces pakowania i kompletacji paczek. Zdecydowanie polecam.
kamil_sakalus
Kamil Sakałus
schroniskosmakow.pl
Perfekcyjna znajomość Baselinkera i wszystkich jego opcji, a także zewnętrznych dodatków, które poszerzają funkcjonalność systemu. Bardzo indywidualne podejście do każdego zagadnienia. Nie narzucają swoich rozwiązań, nie idą schematem, dostosowują się do oczekiwań i nawet w sytuacji gdy oczekiwałem rozwiązania, które dla nich było nielogiczne, ale w moim przypadku jedyne słuszne, to nie polemizowali i wdrożyli funkcjonalność na której mi zależało. Szczerze polecam, chłopaki z Implemo naprawdę znają się na rzeczy.
jakub_jarosz
Jakub Jarosz
new-electric.pl
Z Dominikiem spotkałem się na godzinną konsultację, podczas której ogarnęliśmy automatyzację pakowania paczek i nadawania kurierów z podziałem na gabaryty paczkomatów. Wytłumaczył mi dodatkowo jak powinienem zmienić proces pakowania, żeby go przyspieszyć oraz poustawiał mi wszystko a akcjach automatycznych. Ogarnęliśmy poprawę integracji z fakturownią i Allegro 😃 I to wszystko w godzinę - zajebiście produktywna rozmowa, która zwróci się wielokrotnie w zaoszczędzonym czasie w ciągu max kilku dni 😃 Szczerze polecam!
mateusz_juja
Mateusz Juja
Pomadziarz.pl

FAQ

Dostęp otrzymasz do 10.01.2022r. Od razu po zakupie – na Twojej skrzynce wylądują maile z loginem i hasłem, jak również instrukcją logowania się do platformy kursowej.

Oczywiście. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowe materiały. Odnoszę się do zmian w Baselinkerze i pojawiających się nowych funkcji. Tworzę też nowe, dodatkowe materiały na tematy zgłaszane przez kursantów.

Oczywiście. Wystarczy przy zamówieniu wybrać „Faktura dla firmy” i podać dane.

Zapisz się i bądź na bieżąco!

Newsletter