fbpx
Kim jesteśmy?

O nas

Jesteśmy nową spółką na rynku, która powstała na fundamentach wiedzy i doświadczenia osób pracujących dla firmy XPROM.PL. Trzon firmy stanowią Dominik Borsa oraz Dominik Przybylski. Zajmujemy się doradztwem, szkoleniami oraz wdrożeniami z zakresu procesów w realizacji zamówień w sklepach internetowych, ich automatyzacji.

Działalność związaną z wdrażaniem rozwiązań na podstawie BaseLinkera prowadzimy od 2017 roku, a w roku 2019 uzyskaliśmy certyfikat oficjalnej firmy wdrożeniowej tego narzędzia. Na przestrzeni czasu naszej działalności wdrożyliśmy BaseLinker w ponad 100 firmach w całej Polsce działając on-site oraz zdalnie.  Niektórych naszych klientów znajdziesz w zakładce „Nasi klienci”.

implemo_icon3

Zadaniem i głównym celem działania naszej firmy jest sprawianie, aby nasi klienci mogli w o wiele łatwiejszy, szybszy, a co za tym idzie tańszy sposób obsługiwać sprzedaż internetową. Kierujemy się zasadą, że każdy klient ma dostać od nas rozwiązanie najbardziej optymalne dla niego w danym czasie i przy uwzględnieniu uwarunkowań związanych ze specyfiką towaru, branży, lokalizacji i innych czynników. Całość naszych działań kierujemy na zadowolenie klienta, które jest ostatecznie wyznacznikiem jakości naszej pracy.

Oprócz współpracy z BaseLinker podejmujemy działania mające na celu dostarczenie klientom usługi kompleksowej, dlatego zawieramy umowy partnerskie z firmami integrującymi oprogramowanie, dostawcami oprogramowania (np. ERP), dostawcami sprzętu, firmami marketingowymi oraz tworzącymi sklepy internetowe. Współpracujemy blisko z dwoma podmiotami z naszej grupy – KaDoCode, które dostarcza oprogramowanie Sellpander.pl oraz ze sklepem NaMagazyn.pl, który dostarcza naszym klientom sprzęt. Więcej o naszych partnerach przeczytasz na stronie „Partnerzy”.

Poznaj nas

Nasz zespół

dominik_borsa

Dominik Borsa
Prezes zarządu, specjalista technoligiczny

Z e-commerce mam związek od początku swojej drogi zawodowej, na początku przeszedłem wszystkie możliwe stanowiska od osoby odpowiedzialnej za wystawianie aukcji na Allegro, przez specjalistę do spraw reklamacji po menedżera sprzedaży w małej sieci hurtowni kosmetycznych. Zajmowałem się budową sklepów i stron internetowych, serwisem urządzeń szukając tego co chciałbym robić w życiu. Finalnie znalazłem automatyzację procesów, w której niesamowicie się zakochałem.
Z Baselinkerem mam styczność od 2012r, a wdrażam go komercyjnie od 2017r. Jestem fanem usprawniania procesów, Excela, oraz BaseLinkera.

dominik_przybylski

Dominik Przybylski
Główny wdrożeniowiec

Związany z e-commerce jestem od 2016 r. Już po pierwszych dniach pracy w branży zacząłem się fascynować możliwościami automatyzacji w sklepach internetowych. Wtedy zrozumiałem jak błędnie przyjęte założenia i procedury uniemożliwiają sprawną obsługę zamówień. Dzięki pracy na różnych stanowiskach od obsługi klienta, magazyniera po koordynatora do spraw logistyki magazynowej i zaopatrzenia mogłem zrozumieć i wypracować odpowiednie procesy obsługi zamówień jak i logistyki na magazynie u jednego z producentów sprzętu do sportów walki. Uważam, że e-commerce jest branżą, która nigdy nie przestanie się rozwijać co wymusza na mnie cały czas rozwijanie swoich umiejętności oraz wypracowywanie nowych procesów, a przez to lubię to co robię.

70692066_1384077708422597_3373297645337444352_o-removebg

Kacper Dyba

Dyrektor działu aplikacji

piotr_zajac

Piotr Zając

Wdrożeniowiec

marcin_hertel

Marcin Hertel

Wdrożeniowiec