fbpx
Kim jesteśmy?

O nas

Jesteśmy spółką na rynku, która powstała na fundamentach wiedzy i doświadczenia wielu lat pracy w e-commerce. Zajmujemy się doradztwem, szkoleniami oraz wdrożeniami z zakresu procesów w realizacji zamówień w sklepach internetowych, ich automatyzacji.


Działalność związaną z 
wdrażaniem rozwiązań na podstawie BaseLinkera prowadzimy od 2017 roku, a w roku 2019 uzyskaliśmy certyfikat oficjalnej firmy wdrożeniowej tego narzędzia. Na przestrzeni czasu naszej działalności wdrożyliśmy BaseLinker w ponad 300 firmach w całej Polsce działając on-site oraz zdalnie.  Niektórych naszych klientów znajdziesz w zakładce „Nasi klienci”.

implemo_icon3

Zadaniem i głównym celem działania naszej firmy jest sprawianie, aby nasi klienci mogli w o wiele łatwiejszy, szybszy, a co za tym idzie tańszy sposób obsługiwać sprzedaż internetową. Kierujemy się zasadą, że każdy klient ma dostać od nas rozwiązanie najbardziej optymalne dla niego w danym czasie i przy uwzględnieniu uwarunkowań związanych ze specyfiką towaru, branży, lokalizacji i innych czynników. Całość naszych działań kierujemy na zadowolenie klienta, które jest ostatecznie wyznacznikiem jakości naszej pracy.

Oprócz współpracy z BaseLinker podejmujemy działania mające na celu dostarczenie klientom usługi kompleksowej, dlatego zawieramy umowy partnerskie z firmami integrującymi oprogramowanie, dostawcami oprogramowania (np. ERP), dostawcami sprzętu, firmami marketingowymi oraz tworzącymi sklepy internetowe. Współpracujemy blisko z dwoma podmiotami z naszej grupy – KaDoCode, które dostarcza oprogramowanie Sellpander.pl oraz ze sklepem NaMagazyn.pl, który dostarcza naszym klientom sprzęt. Więcej o naszych partnerach przeczytasz na stronie „Partnerzy”.

Poznaj nas

Nasz zespół

Dominik Borsa

Prezes zarządu, specjalista ds. rozwoju

Z e-commerce mam związek od początku swojej drogi zawodowej, na początku przeszedłem wszystkie możliwe stanowiska od osoby odpowiedzialnej za wystawianie aukcji na Allegro, przez specjalistę do spraw reklamacji po menedżera sprzedaży w małej sieci hurtowni kosmetycznych. Zajmowałem się budową sklepów i stron internetowych, serwisem urządzeń szukając tego co chciałbym robić w życiu. Finalnie znalazłem automatyzację procesów, w której niesamowicie się zakochałem.
Z Baselinkerem mam styczność od 2012r, a wdrażam go komercyjnie od 2017r. Jestem fanem usprawniania procesów, Excela, oraz BaseLinkera.

Kacper Dyba

Dyrektor działu aplikacji

Piotr Zając

Wdrożeniowiec

Marcin Hertel

Wdrożeniowiec

Damian Rosiński

Specjalista działu wsparcia

Sylwester Jaremko

Account Manager