Poznaj nas i naszą misję

Czym się zajmujemy
Cele naszych działań
Automatyzacja
Naszym pierwszym celem jest automatyzacja jak największej liczby procesów i powtarzalnych działań w Twojej firmie. Pozwala to wyeliminować ludzkie błędy oraz zaoszczędzić czas i pieniądze na
dodatkowe narzędzia i etaty w firmie.
Optymalizacja
Procesy których nie da się zautomatyzować staramy się maksymalnie zoptymalizować i uodpornić na błąd ludzki. W rezultacie skracamy do minimum czas potrzebny na realizację rutynowych zadań wykonywanych przez pracowników biurowych, magazynu i obsługi.
Skalowalność
Nasze wdrożenie zakłada pełną skalowalność systemu jeśli chodzi zarówno o wolumen sprzedaży jak i dodanie kolejnych jej kanałów.
Oszczędność
Nadrzędnym celem jest maksymalizacja oszczędności naszych Klientów. Rekomendowanych przez nas automatyzacje i optymalizacje, pozwalają zaoszczędzić nawet 1200 zł na każde 1000 zrealizowanych zamówień.
Nasz zespół

Dominik Borsa
Prezes zarządu,
specjalista ds. rozwoju
Dominik Borsa
Prezes zarządu,
specjalista ds. rozwoju

Krzysztof Zięba
Partners Business
Manager
Krzysztof Zięba
Partners Business
Manager

Angelika Militowska
Asystentka
biura
Angelika Militowska
Asystentka
biura

Damian
Rosiński
Specjalista działu wsparcia
Damian
Rosiński
Specjalista działu wsparcia

Piotr
Zając
Wdrożeniowiec
Piotr
Zając
Wdrożeniowiec

Marcin
Hertel
Lider działu wdrożeń
Marcin
Hertel
Lider działu wdrożeń

Michał
Szymkowiak
Specjalista No-Code
Michał
Szymkowiak
Specjalista No-Code

Robert
Szymczak
Specjalista ds. video marketingu
Robert
Szymczak
Specjalista ds. video marketingu
Sprawdź w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i zamówisz konsultację z jednym z naszych specjalistów.
Zaufali nam

Wdrożenie BaseLinkera w 3 spółkach sprzedających filtry w całej Europie.

Poprawne stworzenie magazynu, ułożenie procesów automatyzacji z użyciem BaseLinkera.

Wdrożenie Baselinker dla największego sklepu z akcesoriami do ekspresów i lodówek (ponad 200 automatycznych akcji).

Wdrożenie BaseLinkera dla dużej firmy handlowej oferującej dropshipping.

Wdrożenie dla dużego sprzedawcy soczewek na allegro. Migracja z WAPRO-MAG na Subiekt GT. Wybór mocy soczewek przez klienta.

Wdrożenie automatyzacji dla Groupe SEB, polskiego oddziału francuskiej firmy produkującej sprzęt marki TEFAL
Nasza historia

Rozwój Implemo – firmy zajmującej się automatyzacją procesów w eCommerce
Wszystko zaczęło się w 2017 roku od założenia jednoosobowej firmy Xprom.pl, która zajmowała się wdrażaniem programu BaseLinker dla firm e-Commerce.
W 2018 roku Dominik Borsa, założyciel firmy, stał się certyfikowanym partnerem wdrożeniowym BaseLinker, wielofunkcyjnego narzędzia, które dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności w sklepach
internetowych pomaga usprawniać realizację zamówień oraz obsługę klienta.
Rozwój sklepów internetowych i marketplace’ów spowodował zwiększenie konkurencji na rynku eCommerce, a wybuch pandemii niesamowicie przyśpieszył ogólny wzrost zakupów online, dlatego też w 2020 roku ze
względu na duże zapotrzebowanie na nasze usługi powstała spółka Implemo! Rozszerzyliśmy zakres naszych usług, które nie ograniczały się już tylko do wdrożeń BaseLinkera, a skupiały się na maksymalnym
zautomatyzowaniu procesów w sklepach internetowym.
W 2021 roku, w odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych klientów, stworzyliśmy dział wsparcia, który zajmuje się obsługą bieżących zgłoszeń i reaguje na mniejsze lub większe awarie infrastruktury i oprogramowania.
Obecnie mamy pod opieką niemal 100 sklepów internetowych, które mogą liczyć na nas codziennie!
Z roku na rok powiększamy nasz zespół oraz oferujemy coraz lepsze usługi oparte na nowych technologiach i dostosowane do potrzeb naszego Klienta. Chcemy uwalniać czas w firmach nie tylko z branży eCommerce, tworząc dla naszych klientów maksymalnie zautomatyzowane procesy.