Jeśli BaseLinker wysłał Ci „zaproszenie” do programu Enterprise lub cena planu Biznes jest dla Ciebie nieakceptowalna – pomożemy znaleźć dla Ciebie alternatywę w rozsądnej cenie.

Krok 1 – Audyt
Pierwszym krokiem jest audyt (spotkanie na google meet), w czasie którego przeanalizujemy aktualną konfigurację BaseLinkera oraz potrzebne integracje. Przyjrzymy się też procesowi realizacji zamówień i innym, np zwrotom, w celu sprawdzenia możliwości przeniesienia ich do alternatywnych rozwiązań OMS (Order .
Krok 2 – Analiza
Po audycie (ale często udaje się to określić już w trakcie) weryfikujemy dostępne na rynku systemy pod kątem migracji do nich procesów i integracji z BaseLinker. Dodatkowo sprawdzimy możliwości poprawy, uproszczenia czy przyspieszenia procesów, wiele firm nie wykorzystuje potencjału drzemiącego w automatyzacjach dostępnych w programach OMS.
Krok 3 – Raport i oferta
Przedstawiamy raport w którym określamy czy jest możliwa migracja (bez uszczerbku na funkcjonalności) oraz wskażemy oprogramowanie które najlepiej zastąpi BaseLinkera. Razem z raportem otrzymasz od nas ofertę na wykonanie potrzebnych prac „pod klucz”.
Krok 4 – Decyzja
Na tym etapie decydujesz, czy chcesz migrować, a jeśli tak, to czy zrobisz to samodzielnie, czy z naszą pomocą.
