Uwolnij czas w swoim sklepie internetowym dzięki optymalizacji procesu realizacji zamówień

  • Uwolnij czas pracowników
  • Przekieruj działania swojego zespołu na działania generujące zyski
  • Zmniejsz koszty
  • Pozbądź się błędów ludzkich
  • Zarządzaj z łatwością sprzedażą wielokanałową
  • Zautomatyzuj komunikację handlową email i SMS
Pomogliśmy zaoszczędzić czas i pieniądze już
ponad 500 sklepom internetowym.
Zobacz jak wygląda proces wdrożenia
efektywnej automatyzacji z Implemo

Krok 1 – Audyt

Pierwszym krokiem jest audyt, dzięki któremu przeanalizujemy aktualne procesy, zweryfikujemy sprzęt, oprogramowanie oraz bazę towarów. W ciągu 1 dnia po audycie otrzymasz od nas wytyczne i listę koniecznych do wykonania działań przed kolejnym etapem.

Krok 2 – Projekt

Po przygotowaniu przez Klienta niezbędnego środowiska pracy, przystępujemy do projektowania procesów. Na tym etapie wdrożeniowiec Implemo zaprezentuje schemat
nowego systemu i szczegółowo omówi wszystkiego jego elementy, uwzględniając potrzeby Twojego sklepu i pojawiające się na etapie projektowania uwagi. Po akceptacji projektu
przechodzimy do kolejnego kroku.

Krok 3 – Wdrożenie

W tym kroku rozpoczynamy wdrożenie planowanych wcześniej procesów. Przeprowadzamy wnikliwe testy poprawności działania i obciążeniowe, aby wykluczyć możliwość występowania jakichkolwiek problemów czy błędów w działaniu systemu. Po pomyślnym wdrożeniu i testach, przekazujemy gotowe do użytku środowisko pracy.

Krok 4 – Onbording

Po wdrożeniu zapewniamy szkolenie z obsługi nowego systemu, które zostanie nagrane i udostępnione w razie konieczności wyszkolenia nowego pracownika lub przypomnienia sposobu działania panelu. Nasz wdrożeniowiec w pełni zaprezentuje pracę systemu oraz jego działanie.

Krok 5 – Wsparcie

Jesteśmy z Tobą po wdrożeniu i szkoleniach! Zapewniamy 14-dniowy support mailowy. W tym okresie służymy pomocą w sprawach dotyczących panelu, obsługi systemu lub ewentualnych trudności z jego działaniem.


Zdiagnozujemy kluczowe wyzwania i problemy w procesie obsługi zamówień. Zaprojektujemy system tak, aby udział ludzki w procesie był jak najmniejszy, szczególnie w przypadku monotonnych i powtarzalnych działań!
Dodatkowo zadbamy o konfigurację aplikacji z możliwością łatwej rozbudowy wraz z rozwojem Twojej firmy. Zadbamy też o uszczelnienie panelu oprogramowania by wyeliminować potencjalne błędy ludzkie, a nasze instrukcje stanowiskowe pomogą w szkoleniu nowych pracowników.

Ile kosztuje wdrożenie automatyzacji?
Naszymi klientami są zarówno małe firmy jak i duże spółki, a zakres usług dopasowujemy do potrzeb, dlatego też usługa optymalizacji procesu zamówień jest w zasięgu budżetu praktycznie każdej firmy. Co więcej, inwestycja w naszą usługę w 90% przypadków zwraca się w czasie krótszym niż kwartał.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Standardowo nasze usługi wykonujemy zdalnie, ale na specjalne życzenie możemy zorganizować wizytę wdrożeniowca w Twojej firmie na czas audytu i/lub prezentacji systemu i szkolenia. Szczegółowych informacji udzieli Twój opiekun handlowy.

Najczęściej jest to termin do dwóch tygodni, w wyjątkowych przypadkach, w których kilku klientów chce ten sam termin, może się on oddalić do maksymalnie miesiąca.

Płatności można dokonać przez koszyk easycart. Możesz kupić dowolną liczbę godzin.

To zależy od aktualnej sytuacji w Twojej firmie. W ramach działań przedwdrożeniowych wykonamy dla Ciebie audyt, w wyniku którego otrzymasz od nas szczegółowe wytyczne co musisz zrobić, aby wdrożenie mogło się odbyć. Najczęściej zlecane przez nas działania to zakup sprzętu komputerowego i/lub modyfikacji bazy towarów.

Po wdrożeniu udzielamy wsparcia w ramach pozostałych wykupionych godzin. W tym czasie odpowiadamy na pytania związane z działaniem systemu, pomagamy z jego obsługą i eliminowaniem ewentualnych problemów. Jestesmy świadomi, że w początkowej fazie zarówno Ty jak i Twój zespół musicie przyzwyczaić się do obsługi stworzonego przez nas panelu i nowych procedur, dlatego pozostajemy do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, aby ten najbardziej newralgiczny moment minął bez najmniejszych problemów.

Absolutnie nie! Nasze działania planujemy i organizujemy w taki sposób, aby Twoja firma nie musiała wyłączać/zamykać ofert sprzedaży. Jesteśmy świadomi, że takie działania bywają brzemienne w skutkach, dlatego poza skrajnymi przypadkami niedopuszczamy do takich sytuacji.

Jest to szkolenie w formie materiału wideo oraz zbiór dokumentów zawierający między innymi graficzny schemat działania systemu, pokazujący ścieżkę jaką przebywa każde zamówienie, uwzględniający wszystkie możliwe przypadki i wyjątki, a także spis statusów wraz z opisem ich funkcji w systemie. Dzięki dokumentacji możesz łatwo przekazać informacje o sposobie działania systemu obecnym pracownikom firmy, jak również szybciej wyszkolić nowych w razie ich zatrudnienia.

Tak, po zakończonym wdrożeniu szkolimy zespół Twojej firmy z obsługi panelu, a dodatkowo dostarczamy nagranie obrazujące ten proces.

Tak, nie są one w żadnym stopniu zablokowane, aczkolwiek nie rekomendujemy takich działań i nie odpowiadamy za ewentualne straty spowodowane działaniami użytkownika. Jeśli chcesz w pełni bezpiecznie dla działania systemu dokonać w nim zmian, polecamy naszą usługę wsparcia premium.

Wiemy jak ważne jest dla sprzedających bezpieczeństwo ich kont, dlatego w celu uniknięcia jakichkolwiek problemów związanych z logowaniem na wiele kont z naszych komputerów, konta Allegro podłączamy w trakcie połączenia zdalnego lub po krótkiej instrukcji to połączenie wykonują Państwo samodzielnie. Podłączenie konta Allegro to prosta czynność sprowadzająca się do kilku kliknięć.

Tak, jesteśmy otwarci na stałą współpracę, zachęcamy do zapoznania się z naszą usługą wsparcia premium.