Uwolnij czas w swoim sklepie internetowym dzięki optymalizacji procesu realizacji zamówień
ponad 400 sklepom internetowym.
efektywnej automatyzacji z Implemo
Krok 1 – Audyt
Pierwszym krokiem jest audyt, dzięki któremu przeanalizujemy aktualne procesy, zweryfikujemy sprzęt, oprogramowanie oraz bazę towarów. W ciągu 1 dnia po audycie otrzymasz od nas wytyczne i listę koniecznych do wykonania działań przed kolejnym etapem.
Krok 2 – Projekt
Po przygotowaniu przez Klienta niezbędnego środowiska pracy, przystępujemy do projektowania procesów. Na tym etapie wdrożeniowiec Implemo zaprezentuje schemat
nowego systemu i szczegółowo omówi wszystkiego jego elementy, uwzględniając potrzeby Twojego sklepu i pojawiające się na etapie projektowania uwagi. Po akceptacji projektu
przechodzimy do kolejnego kroku.
Krok 3 – Wdrożenie
W tym kroku rozpoczynamy wdrożenie planowanych wcześniej procesów z wykorzystaniem BaseLinkera i innych towarzyszących mu programów. Przeprowadzamy wnikliwe testy poprawności
działania i obciążeniowe, aby wykluczyć możliwość występowania jakichkolwiek problemów czy błędów w działaniu systemu. Po pomyślnym wdrożeniu i testach, przekazujemy gotowe do użytku środowisko pracy.
Krok 4 – Onbording
Po wdrożeniu zapewniamy szkolenie z obsługi nowego systemu, które zostanie nagrane i udostępnione w razie konieczności wyszkolenia nowego pracownika lub przypomnienia sposobu działania panelu. Nasz wdrożeniowiec w pełni zaprezentuje pracę systemu oraz jego działanie.
Krok 5 – Wsparcie
Jesteśmy z Tobą po wdrożeniu i szkoleniach! Zapewniamy 14-dniowy support mailowy. W tym okresie służymy pomocą w sprawach dotyczących panelu, obsługi systemu lub ewentualnych trudności z jego działaniem.
Zdiagnozujemy kluczowe wyzwania i problemy w procesie obsługi zamówień. Zaprojektujemy system tak, aby udział ludzki w procesie był jak najmniejszy, szczególnie w przypadku monotonnych i powtarzalnych działań!
Dodatkowo zadbamy o konfigurację aplikacji z możliwością łatwej rozbudowy wraz z rozwojem Twojej firmy. Zadbamy też o uszczelnienie panelu BaseLinkera by wyeliminować potencjalne błędy ludzkie, a nasze instrukcje stanowiskowe pomogą w szkoleniu nowych pracowników.
Dzięki temu, że jesteśmy certyfikowanym partnerem BaseLinker, wybierając nasze usługi oszczędzisz dzięki aż trzem miesiącom darmowego
abonamentu niezależnie od jego wysokości.
Uzyskasz 12-miesięczny dostęp do stworzonego przez nas szkolenia online „Baselinker Master”. Kurs składa się z 10h materiałów wideo i zawiera
wszystkie niezbędne informacje, które pozwolą zapoznać cały zespół Państwa firmy z obsługą systemu Baselinker. Przydatny do nauki czynności
takich jak wystawianie ofert czy tworzenie produktów w magazynie.
Po wdrożeniu warto wiedzieć co dalej, czy jest coś jeszcze do zrobienia w temacie automatyzacji w Twojej firmie?
Dowiesz się tego podczas konsultacji rozwojowej.
Dodatkowo zadbamy o konfigurację aplikacji z możliwością łatwej rozbudowy wraz z rozwojem Twojej firmy. Zadbamy też o uszczelnienie panelu BaseLinkera by wyeliminować potencjalne błędy ludzkie, a nasze instrukcje stanowiskowe pomogą w szkoleniu nowych pracowników.