fbpx

OpenCart - automatyzacja sprzedaży BaseLinker

OpenCart to dość popularne oprogramowanie sklepu internetowego, który cieszy się popularnością w Polsce, może nie tak dużą, jak PrestaShop czy Magento, ale potrzeby właścicieli małego sklepu internetowego zaspokoi.

implemo_icon

OpenCart - proces sprzedaży

Darmowa wersja OpenCart jest dość okrojona, ale dodatki w wersjach płatnych i darmowych, pozwalają na rozszerzenie funkcjonalności. Będziesz więc w stanie zarządzać stanami magazynowymi, fakturami, zaimplementować wysyłkę kurierem czy do Paczkomatu. Dodatki mogą mieć jednak opóźnienia w aktualizacjach, co sprawia, że właściciel nie ma możliwości rozwijania sklepu.

Część funkcjonalności, które w Magento czy Prestashop są w standardzie, w OpenCart kosztuje. Jak więc zaprojektować proces sprzedaży, aby nie ponosić cyklicznych kosztów aktualizacji, czy modyfikacji dodatków, a jednocześnie oszczędzić czas poświęcany do tej pory na obsługę zamówień?

OpenCart - automatyzacja BaseLinker

Integracja sklepu internetowego OpenCart z BaseLinker umożliwia Ci obsługę zamówień z jednego panelu – Managera Zamówień BaseLinker. W jednym miejscu możesz zarządzać przesyłkami, fakturami i stanem magazynowym. Poszczególne etapy sprzedaży można też zautomatyzować, dzięki czemu oszczędzisz czas.

Jeśli dodatkowo sprzedajesz produkty na Allegro, czy innym marketplace, np. Ebay lub Amazon, BaseLinker umożliwi Ci integrację. Dzięki niej, będziesz obsługiwał zamówienia np. z Allegro i sklepu w jednym panelu, stany magazynowe będą się aktualizowały, niezależnie, gdzie klient dokona zakupy, w łatwy sposób będziesz też drukował etykiety zamówień i dokumenty księgowe. Oprócz tego, sprawnie zaimportujesz produkty, zmienisz ich ceny.

W Implemo zajmujemy się integracją OpenCart i BaseLinkera i projektowaniem oraz automatyzacją procesów sprzedaży. Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i obsługiwać sprawniej zamówienia w sklepie – skontaktuj się z nami.