fbpx

WooCommerce - automatyzacja sprzedaży - BaseLinker

WooCommerce, to popularny, bezpłatny dodatek, który pozwala ze zwykłej strony internetowej na WordPressie, zrobić w pełni działający sklep internetowy. Podobnie, jak PrestaShop, WordPress i WooCommerce działa w oparciu o licencję open source, co pozwala na wdrożenie wielu dodatków, ułatwiających funkcjonowanie e-commerce.

implemo_icon10

WooCommerce - proces sprzedaży

WordPress + WooCommerce daje tę przewagę, nad innymi rozwiązaniami e-commerce, że wiele dodatków, tzw. wtyczek, dostępnych jest za darmo. Społeczność WordPressa pracuje nad rozwiązaniami, które dodają wiele ciekawych i przydatnych funkcjonalności. Oczywiście istnieją też rozwiązania komercyjne  – płatne wtyczki, rozwijane i aktualizowane przez twórców.

Tworząc sklep internetowy na WooCommerce, będziesz potrzebował dodatkowych funkcjonalności, odpowiedzialnych za:

  • wystawianie faktur
  • obsługę firm kurierskich
  • obsługę szybkich płatności

To absolutne podstawy w przypadku sprzedaży produktów fizycznych lub mieszanych (cyfrowych i fizycznych). Często rozwiązania płatne (wtyczki), działają zdecydowanie lepiej, niż ich darmowe odpowiedniki. To rodzi dodatkowe koszty związane z ich zakupem i odnowieniem, najczęściej rocznej licencji, umożliwiającej aktualizację.

Niektóre dodatki (wtyczki) nie są zupełnie bezobsługowe – wymagają m.in. drukowania etykiet, wysyłania faktur, czy zmian statusów zamówienia. To sprawia, że potrzebna jest osoba, która będzie czuwać nad całym procesem sprzedaży.

WooCommerce - automatyzacja BaseLinker

Z pomocą przychodzi BaseLinker, który pozwala zautomatyzować proces zamówień w WooCommerce i ułatwić pracę obsłudze sklepu. Dzięki temu, że BaseLinker ma w sobie funkcje programu magazynowego, księgowego, ilość pracy przy obsłudze sklepu znacznie się skraca. Zdecydowanie rzadziej pojawiają się też tzw. błędy ludzkie, np. literówki, błędy w numerze NIP, numerze telefonu.

Co umożliwia integracja WooCommerce z Baselinkerem?

  • obsługę zamówień z jednego panelu, czyli Menadżera Zamówień Baselinker
  • synchronizację stanów magazynowych i cen między sklepem, a marketplace, np. Allegro
  • przekazywanie zamówień z Allegro do sklepu na WooCommerce
  • przekazywanie numerów nadania i statusów zamówień
  • automatyczną aktualizację produktów, np. opisów
  • tworzenie faktur i drukowanie paragonów
  • intuicyjne tworzenie etykiet nadawczych.

Implemo specjalizuje się w projektowaniu procesów realizacji zamówień w systemie Baselinker. Jeśli chcesz oszczędzić czas w swoim sklepie internetowym opartym na WooCommerce, skontaktuj się z nami.

Oferujemy również integrację WooCommerce z Allegro

Zapraszamy!