fbpx
Nie martw się o nic!

Wsparcie premium

Zdajemy sobie sprawę, że Twój biznes funkcjonuje dzięki sprzedaży przez internet, dlatego priorytetem dla Ciebie jest sprawne i optymalne działanie wszystkich programów i systemów, które pomagają w realizacji zamówień w sklepie internetowym oraz prezentacji oferty sprzedażowej.

Standardowe wsparcie techniczne oferowane przez producentów oprogramowania może być często niewystarczające. Nasza usługa Wsparcia Premium stanowi zupełnie nową jakość na rynku.

Wsparcie Premium to usługa, dzięki której nie musisz martwić się o ciągłość działania swojego systemu obsługi zamówień w sklepie internetowym opartego o BaseLinker. Dodatkowo możesz mieć pewność, że w maksymalnym stopniu wykorzystujesz możliwości automatyzacji, które aktualnie umożliwiają posiadane przez Ciebie programy.

implemo_icon2

Co zyskujesz?

Profesjonalne wsparcie

Nasz zespół to profesjonaliści, którzy gwarantują wysoką jakość świadczonych usług.

Oszczędność czasu

Nie musisz tracić czasu na szukanie rozwiązania problemu w sieci lub w innych miejscach.

Kompleksowa pomoc

Szerokie umiejętności naszego zespołu są do Twojej dyspozycji, całą pomoc znajdziesz w jednym miejscu.

Na czym polega wsparcie?

Co oferujemy?

Odpowiedzi na zapytania.

Konsultacje w zakresie rozbudowy, modernizacji systemu.

Proponowanie i informowanie o dostępnych usprawnieniach i modyfikacjach, które sprawdziłyby się w Państwa firmie.

Przygotowywanie dokumentacji i procedur, wydruków własnych itp.

Proponowanie i informowanie o dostępnych usprawnieniach i modyfikacjach, które sprawdziłyby się w Państwa firmie.

Zlecenia cykliczne – sprawdzanie poprawności działania systemu, generowanie raportów itp.

Usuwanie usterek i awarii w systemie oraz asysta przy usuwaniu awarii oprogramowania firm trzecich.

opportunity

Dodatkowo otrzymasz

#1

Cykliczne maile z informacjami o nowych możliwościach programów.

#2

Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy w zakresie oprogramowania.

#3

Pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

#4

Pomoc w zakresie doboru sprzętu i jego konfiguracji.

Jakie programy obsługujemy?

Baselinker

Integratory

SellIntegro, S2S, Sublinker i inne

ERP

Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro, Comarch Optima, Iluo, Systemy online np. Fakturownia, wFirma i inne

Sklepy internetowe (konfiguracja i pomoc w obsłudze, nie dotyczy rozbudowy i kodowania)

IAI-Shop, Shoper, SkyShop, RedCart, Shoplo, ShopGold, WooCommerce, Prestashop, Magento i inne

Model współpracy

Wsparcie premium oferujemy w modelu abonamentowym, zależnie od wybranego pakietu udostępniamy różną liczbę godzin roboczych. Szczegółowe warunki prezentujemy w tabeli poniżej.

Basic

Dla małych firm, które szukają wsparcia jedynie w przypadku awarii.
399 Miesięcznie
  • Godziny pracy:

    9-15 w dni robocze
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:

    2h
  • Godziny naprawiania awarii:

    Godziny pracy
  • Dedykowany opiekun:

    Nie
  • Czas reakcji na zapytanie:

    Do 1 dnia roboczego
  • Czas reakcji na awarię zwykłą

    Do 3h
  • Czas reakcji na awarię krytyczną

    Do 1h

Optimum

Dla firm, które chcą mieć wsparcie w przypadku awarii oraz rozwoju swojego systemu.
999 Miesięcznie
  • Godziny pracy:

    8-16 w dni robocze
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:

    5h
  • Godziny naprawiania awarii:

    Godziny pracy + soboty 8-14
  • Dedykowany opiekun:

    Nie
  • Czas reakcji na zapytanie:

    Do 1 dnia roboczego
  • Czas reakcji na awarię zwykłą

    Do 3h
  • Czas reakcji na awarię krytyczną

    Do 1h

Enterprise

Wsparcie biznesowo-techniczne dla średnich i dużych sklepów.
2999 Miesięcznie
  • Godziny pracy:

    7-18 w dni robocze
  • Liczba godzin pracy w miesiącu

    15h
  • Godziny naprawiania awarii:

    24/7
  • Dedykowany opiekun:

    Tak
  • Czas reakcji na zapytanie:

    Do 2h
  • Czas reakcji na awarię zwykłą

    Do 1h
  • Czas reakcji na awarię krytyczną

    Do 30 minut

Podane ceny są cenami netto.

Jeśli żaden z pakietów nie pasuje do potrzeb Państwa firmy, np. potrzebują Państwo więcej godzin, zapraszamy do kontaktu. Wyślemy zaawansowaną ofertę, w której bardziej szczegółowo można dobrać parametry wsparcia.

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu..

Zapisz się i bądź na bieżąco!

Newsletter