Support techniczny dla e-commerce
Zaopiekujemy się procesami! Zapewniamy:
Profesjonalne wsparcie

Nasi eksperci i specjaliści gwarantują wysoką jakość świadczonych usług.

Oszczędność czasu Nie musisz tracić czasu na szukanie rozwiązań problemu w sieci lub w innych miejscach.
Kompleksową pomoc Zapewniamy kompleksową pomoc, doradztwo w zakresie eCommerce i konsultacje rozwojowe.
Standardowe wsparcie techniczne oferowane przez producentów
oprogramowania może być niewystarczające.
Nasza usługa wsparcia stanowi
zupełnie nową jakość na rynku!
Co oznacza Support techniczny dla e-commerce?
  • Szybkie odpowiedzi na zapytania
  • Usuwanie usterek i awarii oraz asysta przy usuwaniu awarii oprogramowania firm trzecich
  • Przygotowywanie dokumentacji i procedur
  • Generowanie raportów
  • Zapewnienie informacji o najnowszych aktualizacjach i rozwiązaniach
  • Zapewnienie konsultacji w zakresie rozbudowy struktury procesów
  • Pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań w procesach obsługi zamówień
  • Pomoc w zakresie doboru sprzętu i jego konfiguracji

Zadbamy o działanie

Sklepu internetowego
Zapewniamy konfigurację i pomoc w obsłudze sklepów eCommerce.

*Oferta nie dotyczy rozbudowy i kodowania..
Integratorów

Obsługujemy SellIntegro, S2S,
Sublinker i inne integratory. Doradzimy jakie warto wdrożyć i
zapewnimy ich poprawne
działanie.

Programów ERP

Znamy się na programach:
Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro,
Comarch Optima, Iluo, oraz na
systemach online np.
Fakturownia, wFirma itp.

Narzędzia Baselinker

Jesteśmy certyfikowanym
partnerem Baselinker! Nasi
eksperci wiedzą jak sprawnie
usuwać usterki i awarie oraz
zapewnią najlepsze rozwiązania.

Wybierz optymalny pakiet dla Twojej firmy

Bestseller
Elastyczny Podstawowy Optymalny Szybki rozwój
Doraźna, sporadyczna pomoc Doraźna pomoc i drobne zadania Bieżąca pomoc i zrównoważony rozwój automatyzacji Duża intensywność rozwoju automatyzacji i procesów
Liczba godzin wsparcia (ryczałt) 0 h 2 h/ m-c 5 h/ m-c 10 h/ m-c
Cena godziny w pakiecie 350 zł 250 zł 240 zł 230 zł
Cena dodatkowych roboczogodzin 350 zł 325 zł 300 zł 250 zł
Formy kontaktu Panel klienta, czat, e-mail Panel klienta, czat, e-mail, telefon Panel klienta, dedykowany czat, e-mail, telefon Panel klienta, dedykowany czat, e-mail, telefon
Godziny pracy supportu 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze
Naprawianie awarii 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze
Czas reakcji na zapytanie do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego
Czas reakcji na awarię zwykłą do 3h do 3h do 3h do 3h
Czas reakcji na awarię krytyczną do 1h do 1h do 1h do 1h
Prace cykliczne / planowe
Konsultacje rozwojowe
99 zł/m-c 499 zł/m-c 1199 zł/m-c 2299 zł/m-c
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Pakiety można zmieniać w trakcie trwania umowy ze skutkiem na początku następnego miesiąca! Wsparcie Premium oferujemy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia umowy po 3 miesiącach, ponieważ zależy nam na długofalowej współpracy. Decydując się na wsparcie premium akceptujesz warunki umowy i zakres współpracy, które obowiązują wszystkich naszych klientów. – Zobacz warunki umowy OWWU

Bestseller
Nie wiesz który pakiet wybrać
lub potrzebujesz indywidualnej oferty?
Z naszych usług korzystają: