Wsparcie Premium
Zaopiekujemy się procesami! Zapewniamy:
Profesjonalne wsparcie

Nasi eksperci i specjaliści gwarantują wysoką jakość świadczonych usług.

Oszczędność czasu Nie musisz tracić czasu na szukanie rozwiązań problemu w sieci lub w innych miejscach.
Kompleksową pomoc Zapewniamy kompleksową pomoc, doradztwo w zakresie eCommerce i konsultacje rozwojowe.
Standardowe wsparcie techniczne oferowane przez producentów
oprogramowania może być niewystarczające.
Nasza usługa Wsparcia Premium stanowi
zupełnie nową jakość na rynku!
Co oznacza Wsparcie Premium
  • Szybkie odpowiedzi na zapytania
  • Usuwanie usterek i awarii oraz asysta przy usuwaniu awarii oprogramowania firm trzecich
  • Przygotowywanie dokumentacji i procedur
  • Generowanie raportów
  • Zapewnienie informacji o najnowszych aktualizacjach i rozwiązaniach
  • Zapewnienie konsultacji w zakresie rozbudowy struktury procesów
  • Pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań w procesach obsługi zamówień
  • Pomoc w zakresie doboru sprzętu i jego konfiguracji

Zadbamy o działanie

Sklepu internetowego
Zapewniamy konfigurację i pomoc w obsłudze sklepów eCommerce.

*Oferta nie dotyczy rozbudowy i kodowania..
Integratorów

Obsługujemy SellIntegro, S2S,
Sublinker i inne integratory. Doradzimy jakie warto wdrożyć i
zapewnimy ich poprawne
działanie.

Programów ERP

Znamy się na programach:
Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro,
Comarch Optima, Iluo, oraz na
systemach online np.
Fakturownia, wFirma itp.

Narzędzia Baselinker

Jesteśmy certyfikowanym
partnerem Baselinker! Nasi
eksperci wiedzą jak sprawnie
usuwać usterki i awarie oraz
zapewnią najlepsze rozwiązania.

Wybierz optymalny pakiet dla Twojej firmy

Bestseller
Elastyczny Podstawowy Optymalny Szybki rozwój
Liczba godzin wsparcia 2 h/ m-c 5 h/ m-c 10 h/ m-c
Cena dodatkowych roboczogodzin 350 zł od 300 zł od 275 zł od 250 zł
Formy kontaktu Panel klienta, czat, e-mail Panel klienta, czat, e-mail, telefon Panel klienta, dedykowany czat, e-mail, telefon Panel klienta, dedykowany czat, e-mail, telefon
Godziny pracy supportu 8:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze
Naprawianie awarii 8:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze 9:00 – 15:00 w dni robocze
Czas reakcji na zapytanie do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego do 1 dnia roboczego
Czas reakcji na awarię zwykłą do 3h do 3h do 3h do 3h
Czas reakcji na awarię krytyczną do 1h do 1h do 1h do 1h
Prace cykliczne
Konsultacje rozwojowe
99 zł/m-c 499 zł/m-c 1199 zł/m-c 2299 zł/m-c
Zamów Zamów Zamów Zamów

Pakiety można zmieniać w trakcie trwania umowy! Wsparcie Premium oferujemy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia umowy po 12 miesiącach, ponieważ zależy nam na długofalowej współpracy. Decydując się na wsparcie premium akceptujesz warunki umowy i zakres współpracy, które obowiązują wszystkich naszych klientów.

Zobacz warunki umowy OWWU

Bestseller
Nie wiesz który pakiet wybrać
lub potrzebujesz indywidualnej oferty?
Z naszych usług korzystają: